(N)Bekmørtnans Against all odds
I ettermiddag fødte Faffa en stor og sterk balinesergutt! Han veide 120 gram, og det betyr at han er den tyngste kattungen vi har fått. Han begynte straks å lete etter pupp, og i løpet av minutter hadde han funnet en
Faffa samarbeidet veldig fint med Finn-Ove og alt gikk fint og helt uten problemer. Hun trengte litt tid på å føde han, men størrelsen tatt i betraktning er ikke det så rart. Vi har temakull, og temaet denne gangen ga seg selv siden Vasco og Faffa bare parret en gang. One hit wonders er temaet og navnet hans ga seg selv det også - Against all odds. Vi håper at han er tabby som sin far, siden vi liker tabby veldig godt og de to tabbykattene vi har hatt ikke har gitt andre avkom enn han. Mischa (sia b21 var) ble jo dessverre kastrert før hun fikk noen kattunger, og Vasco døde dessverre før han fikk parret mer enn den ene gangen. Og vi håper selvfølgelig på en sjokoladetabby, som er den fineste fargen
Og om noen skulle lure - ja vi skal beholde han selv 
Han har veldig tett og tykk pels, og er uten tvil den kattungen som har hatt den beste pelsen som nyfødt. Det er kanskje naturlig at han har det siden han har ligget litt lenger i magen til mamma Faffa enn det de tidligere kullene har gjort. I tillegg hadde pappa Vasco en super tykk og flott pels, så kanskje lille venn har arvet den?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Naaw^^ den där är så ny den kan bli!
Grattis!
Hoppas att allt går bra med honom.
/Elisa

grattis till en fin kille
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
En riktig mirakelbebis! Så stor och fin. Grattis! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jätte Grattis till en underbar kille!
Tusen takk! Vi håper at han vil vokse og utvikle seg fint og foreløpig ser alt helt greit ut.
Hunden måtte jo også få lov til å hilse på den nye gutten, hun er jo tross alt mamma Faffas "mamma". Og hun er så fryktelig glad i disse små! Da Lion-O var liten tok Ellie han med seg under sofaen og hadde ikke lyst til å gi han fra seg igjen.
Vad roligt att höra, stort grattis!
SE*Wishetens - http://www.wishetens.se
Nämen lille gullet!

Stort GRATTIS!
S*Merlions - www.merlions.se
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

Så fina bilder av mamma & bebis
Så söt han är.
Stort grattis!

Grattis med lille gutten
Godt at alt gikk bra:-))) Blue hilser og sier at å være enebarn er helt supert, man blir ekstremt bortskjemt da:-)
Pernille.

Så herlig gutt. Grattis Lisme og så deilig at alt gikk bra og hun fikk han ut selv.
Han kommer til å bli en bortskjemt liten kar ja 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stort grattis till bebisen! Vilken sötnos <3 Ska bli spännande att följa honom.
Tusen takk! Ja jeg regner med at han kommer til å bli ganske bortskjemt, han har ikke bare mamma Faffa hos seg men også "tante" Wen som ligger som en portvakt i åpningen i boksen for å holde de nysgjerrige unna. Kommer de for nær, vanker det dask med labben - kort, hardt og konsist 
Han har hatt det godt i melkebaren i siden fødselen, i løpet av 18 timer har han lagt på seg 10 gram 
Så "liten" baby
Grattis!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Grattis 

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se
Gosseprinsen! 
Gratulerer med søtnosen 
Min hemsida:
Tusen takk!
Så bra det gikk fint uten keisersnitt. Jeg har også hatt sånn en sværing en gang, og ligner han på Malin sin Miu og blir kanskje rødmasket i tillegg,så har du deg en isbjørn
Delig med sånne blubber,og siden han er alene i melkebaren så forblir han vel en sånn lenge :-)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Isbjørner er søte dyr, så det er helt greit
Men egentlig kunne jeg godt tenkt meg noe annet enn en rødmasket balinesergutt, fordi vi har jo en allerede. Og typemessig tror jeg ikke denne lille prinsen blir bedre enn Lion-O. Men kanskje han kan bli sjokolade? Det hadde vært veldig greit, og tabby da i tillegg
Det er ingen tvil om at han kommer til å bli bortskjemt, og jeg tror at han kommer til å være god og rund, iallfall om han fortsetter sånn som han har begynt. På 28 timer har han økt 17 gram og han ligner enda mer på en liten selunge 
Jeg kan jo ikke styre meg, må jo legge inn noen bilder i dag også
Skulle tro at det var den første kattungen ever 
Så god.Forstår deg godt.Han er jo ganske så speiell og et lite mirakel. Deilig med så bra økning i vekta.
Kanskje det blir en liten sjokolade
Ja han er spesiell for oss, den lille dunderklumpen som veide 207 gram da han passerte 5 døgn
Han blir veid MANGE gang hver dag, og fotografert minst en gang pr dag
Skulle tro han var den første kattungen i verden
I tillegg til å sjekke vekta, kose med han og fotografere han, går diskusjonen høyt om hvilken farge han har. Den ene siden sier at han er sjokolade, den andre siden sier at han er blå. Hva tror du?
I dag tipper jeg blåtabby,og jeg håper inderlig han er det,for det er den peneste tabby fargen på balinesere som finnes i min smak:-) Men kanskje han faktisk er sjokoladetabby,da får du jo ønsket oppfylt. For tabby er jeg ganske sikker på han er ( sier hun som ofte har tatt feil på andre sine bilder hehe)
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jeg skulle virkelig ønske at han er blåtabby, for blått er den fineste fargen synes jeg. Jeg tror ikke han er brun, han er for lys til det og han er for mørk til å være lilla. Han utvikler fargen annerledes enn det de tidligere kattungene våre har gjort, men det er kanskje varmere i boksen med to voksne hunnkatter og en baby, enn det vi har pleid å ha det før. Jeg kan ikke si at jeg ser at han er tabby, synes han ser ut som om han er helt lik de andre kattungene vi har hatt. Men så har jeg ingen erfaring med tabby, så det kan godt hende at dere som har hatt tabbybabyer ser det bedre enn meg

Så herlig med en så tykk bebis
Min Lillemann var en sånn tykkas, så ut som en sumo bryter etterhvert:-)))
Farge er jeg ikke god på, men skal jeg tippe vil jeg si blå:-)
Såå fin.
Ja farger ja..hm..
Halen ser ikke tabby ut synes jeg. Så jeg tipper han er brun eller blå. Synes ørekanter ser for mørke ut til å være sjokolade.Men kanskje sjokolade også.
Litt ambivalent i dag 

Grattis till det lilla hjärtegrynet! ♥
Nå er ikke jeg så god til å tippe, men det lille jeg ser så tror jeg blå synes han er for lys i pelsen til å være sjokolade eller brun. De blå jeg har hatt har nesten virket gråblå i pelsen. Ikke så lys som han ser ut for å være. Kan han være lilla? Pga Floyd her ser ut som han er blå men han er det dem kaller mørk lilla. Søt var han vertfall.
Tusen takk!
Jeg synes at nesespeilet er for mørkt til å være sjokolade eller lilla når jeg sammenligner bilder av kattunger på samme alder. Halen har ikke fått farge ennå så den gir ingen indikasjon på hva han er. Pelsen hans er helt hvit, og det har flere av våre blå og brune kattunger hatt. Det samme med de som er sjokolade, de har også hatt helt hvit pels. Han har såvidt begynt å få farge på potene og den er selvfølgelig veldig lys. Spennende å følge utviklingen av fargen, den er så forskjellig fra kattunge til kattunge
Jag tror att han är solid blå. Söt är han i alla fall! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag tror att han är tabby, osäker på färgen, blå eller choklad gissar jag.
Lille baby spiser og legger på seg så det suser etter, i dag er han 10 dager gammel og veier 280 gram! Han er stor og ubevisst forventer jeg at han skal gå rundt og forsøke å klatre ut av boksen sånn som de andre kattungene har gjort når de har hatt samme størrelse som han. Det er så lett å glemme at han er egentlig bitteliten ennå. Fargen hans er ennå et lite mysterie, men håper at vi snart kan se den. Synes ennå at han er for lys til å være brun, men hvem vet?
Han är jättesöt! Jag tror han är en chokladtabbty. 
Jättefin kille, hoppas allt går bra:)
Jag tror jag dör lite, han är ju underbar ♥

wow vilken gigantisk liten plutt

Vilken sötnos!!!! <3 <3 <3
Lisme- gissar på solid choklad.
Fremdeles BAL a 21 for meg. Spennende å se om han er blir (er) det :-)
Så tjukk og god han er.
Nå har jeg endret mening og tror sjokoladetabby eller blåtabby 
Ja han er god og rund
Jeg sa til Finn-Ove at denne gutten kommer ikke til å klatre opp på hulen de første ukene sånn som Murcie gjorde. Hun var ikke 2,5 uke en gang da hun hang og dinglet i åpningen til hulen. Men jeg må kanskje ta ordene mine tilbake for han har faktisk god fart bortover det glatte parkettgulvet
Finn-Ove har sagt hele tiden at den lille er blå, og jeg tror han er sjokolade. Tabby eller ei kan ikke jeg se nå, men så har vi heller ikke hatt tabbykattunger før.

Han är så söt! ♥ Jag säger att han är tabby, en söt liten blåtabby. 
Åh han kommer att bli 5,5 kilo ren kärlek!
# 53 Tusen takk! Han er helt til å spise opp ;o)
# 54 Javisst kan han bli det, pappa Vasco var ganske stor, større enn Muffin enda Muffin er voksen og Vasco bare var 9 mndr gammel

Han er helt nydelig
Akkurat så tykk og god som enebarn skal være:-)))