Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1241 ggr
Beige
0

Speedcats utställning 11-12/6

Det finns fortfarande platser kvar så boka in ett besök i Pinbackshallen i Märsta.

Jag planerar att vara med på lördagen med Stålhenrik så får vi se om han har ändrat inställning till utställning ;)

Info från Speedcat: Det finns platser kvar på söndagen. Även på lördagen men det är flest platser kvar på söndagen

Anmäl nu betala avgiften sista veckan i maj. Det är inte nödvändigt med betalningen på en gång. Var noga med att skriva katternas LO-nr bara när ni betalar.

Så har vi funderat lite och tycker ju att eftersom det är pingsthelg så får icke panelkatter gå innan panelen börjar

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

*skriver upp datumen bland mina "vill inte jobba"-dagar*
Sofia ska på kattutställning!! Skrattande

GunillaSverkersson
0

Vad roligt att se otroligt snygga Stålhenrik igen. Vi kommer med lill Snake som ska vara i öppenklass för första (ev andra gången vi ska till örebro först) gången och blyga Dodger som vi ställer ut för ev andra gången

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Lejdet
0

Jag har anmält lite nya godingar ;-) Tingeling gör debut och så även gammmel-Rossi :-) Casper kommer också båda dagarna

Lejdet
0

#3 nej nu ljög jag ;-) Casper ena dagen,Rossi andra, Vega båda och Tingeling båda

Kanske ska anmäla min nya lilla Sixten också?

embla2
0

Kakan kommer båda dagarna

Millimina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kommer båda dagarna!