Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1329 ggr
berthagenn
0

Vad säger dom?

Mina två siameskillar älskar att ”patrullera” på min våning i trappan. JAg bor då högst upp på 5:e våningen.

När jag släpper ut dom efter en stunds tjat från deras sida; springer dom båda ut på svalen och bräker något kopiöst - heeela tiden. Mina grannar är som tur är mycket snälla och förstående. Siameserna talar OAVBRUTET! Varför gör dom så tror ni?

Att de säger att ”här kommer vi” eller vad tror ni? Har ni samma erfarenheter som jag??Skrattande

berthagenn
0

Det skulle vara roligt med en gissningCool

Det är inget vetenskapligt eller så, men säg vad ni tror - snälla? Skrattande

alltidsiames
0

"Varför är det stängt här, varför har det varit stängt här, här ska vara öppet"!

"Ja, varför har det varit stängt här, vem är det som stänger dörren jämt, vi ska vara här när vi vill"!

"Ja, varför är det stängt här ibland, vem är det som…" o.s.v. i evighet eftersom de ältar allting…Skrattande

Herlingstorp
0

Det kan inte vara så att  de ropar: -Finns det några snygga tjejer här? Finns det några snygga tjejer här? Flört

Nilla
0

#2 Jag tror att alltidsiames teori är rätt, jag. Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

godisgrisen
0

#2 Så tror jag med! Dumma människor som envisas med att stänga dörrar. Alla dörrar ska alltid vara öppna annars kan man ju inte gå som man vill ju.

berthagenn
0

HA HA HA, tack för er roliga input!Skrattande

Maria29
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hos mig är det inte dörrar man diskuterar utan

*Varför måste man väntaa på allt? * Jag är på lådan kom inte hit /jag är färdig nu är lådan ledig * Lilla fluga nu kommer jag å tar dig, nämen varför flyger du iväg jag ska ju äta upp dig? *Matte vad gör du? Jag ser inte.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

berthagenn
0

ha ha ha! Ni är roliga ni!Skrattande

Herlingstorp
0

Vår bebis pratar hela tiden, han har bott hos en vecka. Så fort vi försvinner inom synhåll, vilket bara det är en bedrift av oss fyra personer på under 80 kvadrats utrymme så bräker han-var äääääääääär ni? var ääääääääär ni? Ända tills han sitter tryggt i famnen på oss igen.

berthagenn
0

Ha ha ha! Cool