SIA d21 avelshane
Snart börjar det bli dags för Cisco (S*Lexingtons Great White SIA d21) att träffa lite tjejer! Han är född 22 april 2010 och tror att till vintern/våren 2011 kan vara lagom tid.Han kommer vara tillgänglig hela 2011 om allt funkar bra.
Han är en stor kille med underbar profil! Vackert huvud och fina ögon.
Han är efter (N)BatStar Fantastick Fidel OSH n25 & S*Lexingtons Doris Decibell OSH d24.
Cisco finns i Sandared, utanför Borås.
Mejl: Janina_913@hotmail.com
Superfin! 
/Elisa

Åh denna hade ja kanske kunnat använda på min hona :)
/Elisa
#3 Och få röda siahonor! 
/Elisa

Typiskt att han å Blåsan e så nära släkt. Ska kolla hur d e m Babban……
#5 säg inte röda honor… jag är så svag för röda katter!!!! =D
#2 tack, han är underbar!
fin kille! nu ska sunnasouls baka röda flickor 

#3 #5 #11 hihi dete mitt mål…att få röda SIA honor :)))) Tror de skulle kunna bli fina bebbar efter Sookie o denna här mannen :)
Vilken snygging! 

Paddamamma å röd pappa kan ge röda tjejer, är ja rätt ute?
#14 Stämmer bra, Kerstin. För att få röda honor måste pappan vara röd eller creme och mamman måste vara padda, röd eller creme.
Han är verkligen fin denna kille och kan nog laga till vackra bebisar. 

Väntar på att kunna kolla om babban kan vara aktuell eller om d e för nära…. Ska bara komma in på pawpeds. Hade varit nice m en röd hona. 

Kollade in hemsidan och hamnar hos någon uppe i norra Finland m finsk hemsida. Ej ute å cyklar eller vad har hänt? Har för mig att du bodde nästgårds mig å d e inte Finland inte…
hmmm… skumt.. :P ja kommer oxå till finland.. :P
hmmm testar igen :P Måste ha blivit fellänkat på nått vis…

Skönt å veta att ja inte e helt konstig, inte värre än vanligt i allafall. Men går man in på din profil så kommer man till rätt hemsida. Konstigt!!
hehe my misstake… länka aldrig med skrikande barn i famnen ;) Hade tydligen ctrl+c och haft fel sida uppe ;)
Går det att editera inlägg efterhand? :P

Lustigt att du hamnade på en sida som åxå innehåll Kat4. 
jättekonstigt ;) Det är inte alls så att jag sitter hela dagarna o suktar efter denna underbara ras :O

It´s in the air.
Cisco väntar sin första kull i maj, och är såå nyfiken va det kan bli ^^ Ska bli så skoj!
Cisco finns fortfarande tillgänglig för några honor under detta året.
Pma eller mejla janina.johansson@hotmail.com om han låter intressant!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättervacker! 
/Elisa
Nä, nu är jag kär! Var bor du? Jag kommer och kidnappar honom!
#28 han är minminminminminmin! *låser dörren* :D han är mitt hjärta, så lik min älskade lucas ^^
For en vakker gutt