SE*Marysiams Destini till salu!
Det är med tungt hjärta jag har beslutat mig för att sälja min ängel. Pga att mor och dotter inte kommer överens, så ser jag ingen annan utväg tyvärr. "Märtha" Skulle användas i avel och är en underbar flicka som är född den 19:e oktober 2010. Hon är reg, vacc, avmaskad, dolda fel förs, vetbes, chippad och helt underbar! Hon är chokladmaskad bicolor Seychellois. "SYS B 03"
Märtha är fullkomligt rumsren, busig och pratglad liten tjej som älskar fötter;) Jag skulle gärna se att hon kommer till avel, utställning och sällskap. Inga olater, mkt van vid barn och social som få!
Endast seriöst intresserade göre sig besvär. pris: 7000 kr
Ring mig : 0760-402011 eller hem: 054-2032787
Mvh
Mary Mossberg
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att du inte sätter ut henne på foder och så får nya ägarna ta över henne, kastrerad efter hennes kull. Då kan du ju ta en kattunge efter henne.
Jag har foderavtal hemma som jag kan skicka dej om du vill…
Väljer du att sälja henne fertil så måste du vara VÄLDIGT noga vem hon hamnar hos. De fertila katterna har tyvärr en tendens att bli vandringspokaler på Blocket annars…
/Elisa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 har en jätte bra lösning tycker jag :)
mm.. känner till detta med fertila kissar tyvärr…men om person i fråga inte är uppfödare, så ska hon steriliseras!;)