Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 3584 ggr
Lillatassen
0

Börjat måla lite smått igen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. Dammade av mina gamla målarpenslar i helgen. ÅH vad skoj det är att måla! Hade jag helt glömt bort Skrattande 

Här kommer ett smakprov av vad som föddes fram.. Kan absolut förbättras - det är jag medveten om. Men nu ska ni få se mig Växa. Detta är första siamesen jag målat Skrattande 

kalindas
0

Superhäftig! Glad

/Elisa

prodigy
0

Snygg!

Lillatassen
0

Tack tack Glad Någon som vet var man billigast fyndar sånna billiga färgplattor som man kan måla på? Hittade dessa tjockare modeller på Harald Nyborg till hyffsat bra priser.. Men vore kul med platta oxå :)

Juliette-
0

Men gud så underbar.. Kan man inte få köpa en sån där tavla av dig :P  Wow sån där vill jag ha på väggen.. vart helt kär. Du är ju kanon duktig..

marysiam
0

vilken underbar tavla hahaha Kyss

MalinL
0

Jättefin tavla!

Maria-Graddnos
0

Önderbar!

Vill ha!

Emenna
0

Du kan köpa canvasdukar och pannåer att måla på på Rusta oxå, de brukar ha bra priser.

Fielie
0

Härligt med kreativa människor,kan tyvärr inte räkna in mig själv där:) Jättefin tavla

Nilla
0

Wooooooooooooooow! Vilken jätterolig och fräck katt!!! Du har verkligen hittat "din" stil. Så kul att se hur olika vi väljer att måla en Siames - ingen är den andra lik.

Själv får jag verkligen lägga band på mig och inte sitta och "peta", som jag gärna gör. Det behöver inte se ut som ett foto - det ska vara MIN katt och det räcker. Jag är väldigt självkritisk och sträng. Blir det inte som jag vill, kan jag tappa lusten i veckor. Foten i munnen

Satsa på bra linnedukar från en konstnärsbutik eller färgaffär. De kostar lite mer, men har mer "tyngd" och bättre duk. Målningen får mer kvalité.

Har man skral plånbok kan man köpa de där lite bredare dukarna i bomull. Jag köpte 2 mindre dukar att ha på lager, billigt på Bo Olssons i Tomelilla. Det var rena dyngan. Tvåpack med sträv bomullsduk och taskigt trä.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Åh den var häftig!!!

Lillatassen
0

Tack alla Skäms Ja detta blev min stil. Denna gången. Kanske försöka kopiera ett foto nästa gång? Vore kul.. Måste försöka få in en plan om vad jag ska försöka avbilda vid nästa tillfälle.

Precis som Nilla, så är jag väldigt självkritisk och lyckas nog sällan att vara helt nöjd med mina målningar. Finns ALLTID något som jag skulle vilja ändra på, men kan ändå sällan ändra tills jag är helt nöjd. Tokigt och tidskrävande ;)

Jo Rusta har, men inte till så bra priser som förr. De har höjt priserna och samma dukar kan man finna på Harald Nyborg.

Vet inte om jag är redo att lägga ner mer pengar på dukar, eftersom jag känner mig såppas ringrostig än. Dessa klotter försök får bli billiga och gärna ta lite plats, så därav sökandet efter plattare modeller av plattorna.. ;)

Någon som har någon söt bild på någon sia/osh/sys ev BAL. med kul färgteckning som man kan försöka göra en kul copy utav? (:

SacredSouls
0

Wow!!! Det var kjempestilig.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Haha! Vilken härlig bild! Skrattande Me like!

MijmuPix
0

Vad fin!

Spotless
0

Läcker!

[lisme]
0

Stilig! Du er kjempeflink!

Lillatassen
0

Tack, va snälla ni är.. Först jag -> Skäms .. Sen jag -> Glad hehe..

Wilycats
0

Jättecool Skrattande!

Lejonhjarta
0

Häftig kisse!Skrattande

Lillatassen
0

http://www.tradera.com/Siames-i-akrylmalning--auktion_230902_131662144 - säljer nu den första målningen på tradera om någon är intresserad :)

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Herregud så tjusigt! Du är verkligen jätte duktig!

Gick in på tradera och va skoj att du fått så många bud hittills :D

alltidsiames
0

Åh jag kom för sentRynkar på näsan

Juliette-
0

för sent ute jag med Rynkar på näsan

Sozzia
0

# 21, Den sålde du allt för billigt tycker jag! Förläng tiden nästa gång, eller sätt ett fast pris.

Din målning är fin & rolig. Hoppas du kommer ge dig på att måla en tabbymaskad… ! Tungan ute

Rokkur
0

Åhh, du kan få testa att måla av min Simsen :D Han är så fräck med sin blåa och vita färg :)

Toksnygg tavla verkligen! Tänk om man själv kunde måla  annat än streckgubbar ;)

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Nilla
0

Ja, du ska inte sälja dina verk för billigt. Nu vet du att det finns intresse. Sätt ett fast utropspris nästa gång. Men på Tradera vill folk inte betala så mycket. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus