Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1024 ggr
barkens
0

Snuttar fortfarande..

Teddy snuttar fortfarande på mamma Tindra en stund varje dag, och han fyller 6 månader imorgon.. är det normalt? En riktig liten mammagris är det! Tindra försöker säga ifrån lite ibland men inte tillräckligt, för Teddy vinner alltid "fajten" om vem som egentligen äger tutten ;))

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha så gulligt!
Här har jag en på 4 månader som försöker snutta på en kattdam som aaaaldrig ammat kisseungar förr. Hennes min var priceless! Skrattande

Nilla
0

Hm, jag har en 3 årig "kattunge" som fortfarande ligger vid mjölkbaren. Och den är fortfarande öppen…även om dryckjomen har sinat.  Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Supinesophie
0

Går väl i släkten kanske.. Var det inte så att pappa Kelso snuttade på sin svans när han va liten? Tungan ute Oddie höll också på att leta tissar på de vuxna katterna men nu är det mer sällan. Men om han hade en mamma Tindra här så…

(Oddie är kullsyskon till Teddy, ni som inte vet :))

barkens
0

haha tack för svar alla, ja men då är det väl som det ska då =) Han får väl snutta vidare här på stackars mor sin, tills han inser faktum å blir vuxen på riktigt, helt enkelt =D

[lisme]
0

Her hos oss er det Muffin (balineserhannen vår) som tillater at de andre sutter på magen hans. Det har stort sett vært bare de minste, men for 3 dager siden tok jeg Puma på fersk gjerning! Hun er 10 mndr gammel og har aldri før vist noen interesse for å sutte på noen Cool

alltidsiames
0

Ögat, 2 år tar sig en tutte då och då hos sin mor eller syster. Då trampar han och spinner som ett helt tröskverk.