Jasper hemma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter lång väntan på katt nummer två har så har han då äntligen kommit hem. I söndags for vi till Sala och hämtade hem ädelstenen.
Han sjöng hela vägen hem och tyckte inte det var en hit att åka kattbur så länge. Väl hemma mötes han av flocken på 2 faraohundar och 1 siameskatt. Var läskigt i brörjan med det går bara bättre och bättre.
Det är hundarna som är det svåraste att vänja sig vid men ja det var i söndags han för första gången fick se arten hund så det är ju inget konstigt. Det går bättre och bättre även där.
Han verkar vara en riktigt pratmaskin och är mycket tydlig vad han vill. Han vill vara i centrum och han vill mysa och ligga nära. De här två nätterna har han spenderat på min axel/kudde och ljudligt proteserat om jag rört mig.
Har försökt skriva detta inlägg tidigare men ja han vill vara i centrum så han lägger sig över hela tangentbordet så det hoppar runt saker överallt. Nu är han dock upptagen med att jaga Knopfler uppe i klösträdet så då får man passa på.
Känns som jag aldrig haft kattunge tidigare. Knopfler var en så lugn kattunge när han kom. Vi brukar säga att han var gubbe från dag ett. Han klättrade aldrig på ngt, busade aldrig utan var lugn, mysig och myste, pratade och spann mest.
Jasper är full i bus och undersöker och klättar på allt. Aldrig kunde jag tro att plocka in i diskmaskinen skulle bli en utmaning :-P
Han är en riktigt underbar katt och jag är så nöjd och glad att jag fått just honom. Älskade buskatt :-)
Här är en liten bild på honom när han tar paus på husses mage igår
Haha va rolig kille ni har fått hem, vilken busunge! :)
Känner igen det att man inte får skriva på datorn ifred, min lilla kattunge låter inte mig heller göra det. Man får passa på när alla sover midda eller är upptagna med annat.
Lycka till med eran nya lilla katt!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Grattis till snyggingen :)
Han är väldigt fin! 

Så underbart att det går så bra! :) haha, du kan tänka dig hur det var att göra någonting här hemma med alla 5 små illbattingar som ska undersöka allting! Nu håller de 3 hemmaboende på att undersöka vad matte har inhandlat för mat då jag råkade ställa kassen på köksbordet :)
Nog för att jag är lite partiskt, men jag tycker också han är väldigt fin :) Vi hoppades ju väldigt länge på att han var en liten flicka, då hade han inte fått flytta någonstans;). Men det känns otroligt skönt att han har fått ett väldigt bra hem :D
Ge honom en stor puss från mig när han har busat klart med knoffler! 
- S*Broddan´s - www.broddans.se

/Elisa
Så himla fin kille, grattis!

Hör kommer en ny bild på honom :-)
Går jättebra med dem. Knopfler och han är ständigt tillsammans, myser, leker o putsar varandra.
Igår hade vi besök av en ny hund och Knopfler som annars brukar leka med henne var jättesur så fort hon tittade åt Jaspers håll
Gratulerer med en nydelig gutt!
grattis till en till katt :)
Jag har åxå två Faraohundar! funkar kanon med katter :)