Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1061 ggr
Lejdet
0

Intet är som väntans tider!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här och väntar på min lilla skönhet S*Coral Reefs Tingeling som just nu befinner sig i en bil på väg upp från Småland med sin syster som Zentrys har köpt.

Har tagit "mammaledigt" i två dagar för att ha koll på att det går bra för lilltjejen!

Lejdet
0

Hon anlände kl 03.30 i natt! Jag var jättetrött så först nu på morgonen har jag hunnit kela och titta ordentligt på henne och hon är precis lika fin i verkligheten som på bilderna!

Lilla Vega tycker dock att det var en ytterst dålig idé av matte att släpa hem en ännu mindre och sötare kattunge än hon själv och hon fräser och surar sådär lite avmätt på henne än sålänge.

Kort kommer under dagen:-)

CoralReefs
0

Vila dig nu och hoppas att din anadra bebis inser snart att det är jätteskoj med en kompis!

amandahurtigh
0

Vad roligt att äntligen få hem henne :)

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad kul. Bilder är ju aldrig fel, så väntar med spänning på hur sötnosen ser ut Kyss

Spotless
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ser med spänning fram emot nya bilder på henne! När får man se henne på riktigt då? Glad

chininas
0

Men vilken underbar liten kisse du har fått till gänget!!

Lejdet
0

# 5 Ja hon kommer att ställas ut under sommaren, tidigast på speedcat tror jag det blir. Vill inte släpa med en sån liten kisse till Norge.

# 6 ja tack, hon är en skönhet :-) hur går det med dina omplaceringar?