S*Feng´s All That I´ve Got
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I går kveld kom vi hjem med "ny" bil og ny gutt, etter ca 2200 km på svenske og norske veier
Bruno er en flott gutt som er supersnill og veldig kosete, og vi er heldige som har fått lov til å gi han et hjem her med resten av kattene våre. Etterhvert håper vi at han skal lage vakre varianter sammen med noen av balineserjentene våre
Han skal være en stund på katterommet vårt sammen med Tarutao, vår brunmaskede balineserjente. Han er vennlig og oppsøktende i mot henne, hun synes at han en plage og nekter å leke sammen med han.
Hahah, vilken söt bildserie!! Bruno verkar vara en riktig sötnos!
Haha gud så fina. Synd att jag inte förstår Danska (?) så det går inte att förstå citaten vid bilderna men det lilla google translate översatte gick ju in.
Sååå fina kissar. Älskar brunmaskat 
Haha! Bruno verkar vara en cool typ som inte låter sig rubbas. 
Lycka till med er nya familjemedlem! Pappa Sigge hälsar med nospuss. 
Så fina bilder.
Grattis till eran nya kille och eran nya bil! 
Men min lille bebis, du får flörta lite mer med den där tjejen!
# 9 godt at Google Translate fungerer! Jeg er norsk så om du prøver det neste gang vil du nok skjønne enda mer av det jeg skriver 
Tusen takk alle sammen! Bruno er veldig cool og lar seg ikke vippe av pinnen selv om jenta er sur. Skal si fra til han at "mamma" ber han om å flørte litt med Tao, kanskje han prøver det da?
Det er superdeilig å bytte fra en liten Opel Corsa til en Opel Vectra stasjonsvogn! Nå blir det ingen problemer å finne plass til alt vi skal ha med på utstilling
Og Finn-Ove må ikke gå ut av bilen lenger når Marie skal sitte på. Corsa´n hadde bare to dører, Vectra´n har 4!!
Grattis till en fin kille!
/Elisa
Roliga bilder och finfina katter! Grattis till er nya vackra pojke!
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Söta Bruno charmar alla
Grattis til den nye gode gutten deres.Kjempe fine bilder.
Ja og grattis med ny bil også 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Tusen takk! Ja Bruno er et virkelig sjarmtroll, og så kosete og vennlig. Vi er veldig heldige som har han
Han er veldig opptatt av Muffin, og fotfølger han gjennom huset.
Takk Line!! Du kan tro det var godt med stasjonsvogn! Vi har hatt en liten Opel Corsa i 10 år, og du kan tenke deg hvordan det har vært når vi har reist på utstilling alle fire + et gjeng med katter. Sønnen min måtte sitte med knærne praktisk talt under haka fordi det var så trangt i bilen.
Nu vill vi se bild på Muffin också!
Jeg skal forsøke å ta bilder av kosegrisen vår
Han er så snill og god, og lar de små sutte på magen hans
Det liker Bruno veldig godt! I dag har vi vært hos veterinæren med et gjeng med katter, og mens de gjorde de siste forberedelsene før første katt kom på bordet, var det en av de 5 som knurret noe veldig fra et av burene. Katten hørtes ut som en tiger, og vi trodde at det var Faffa som knurret siden hun har ganske dyp stemme. Men det viste seg at det var lille Bruno som ikke syntes at det var noen god idé med veterinærbesøk på en mandag
Han kunne nesten gått for å være langhår da han kom på bordet for han strittet med pelsen (hvert eneste hår!) og halen så ut som en piperenser
Han oppførte seg imidlertid helt eksemplarisk, og det var ingen sak å få tatt blodprøve av han. Veterinæren har vært litt skeptisk til å ta blodprøve i labben og på en våken katt, men det gikk helt fint! Så nå er lillegutt testet for FIV/FeLV, og han var (selvfølgelig) negativ.
Haha, han måste ha sett helt galen ut! Min Ögat såg ut sådär en gång på djursjukhuset efter att ha sett en Berner Sennenhund. Varenda pälsstrå stod rakt ut. Han såg inte klok ut. Vad bra att han inte hade någon sjukdom, då hade väl Finn-Ove och du kommit hit och släppt Tarutao på mig hahahaha.
Ja da hadde vi tvunget deg til å begynne med langhår
Men han er ikke ferdigtestet ennå
Nå venter vi på svabre fra Australia for å teste om han har PRA eller er bærer. Vi krysser fingrene og håper at han er negativ på begge!
Bruno så ut som et lite pinnsvin da han kom ut av buret med strittende pels der vi kunne se huden hans mellom hårene. Såååå søt! 
Fikk tatt noen bilder i dag av Muffin, Bruno og Puma. Det er ikke så morsomt å fotografere nå, det er for lyst om jeg bruker blitz og for mørkt når jeg ikke gjør det
Tror jeg må begynne i fotoklubben og lære litt om foto!
Jag kan inte vara opartisk och neutral här. Jag är ledsen. Han är för snygg. 
Jag tittar på bilderna om och om igen.
Han har hamnat i en fantastisk familj ser jag, bara kungliga skönheter. Han försökte likna de andra hos veterinären såklart, han ville se ut som långhåringarna. Roligt att följa er på bloggen och här. Klem från oss i Malmö.
Så fina bilder och Bruno är jättesöt!
# 26 Jeg skjønner deg godt
Hehe ja kanskje ønsket han å vise veterinæren at han var en av gjengen? Det er ganske så søtt å se når han ligger og koser på Muffins mage
Bruno sender en kattekos til familien sin i Malmö!
Takk Malin! Han er så søt og liten, og så veldig modig. Han bare snuste litt på Ellie da han kom hjem og det var ikke antydning til strittepels eller fresing, skulle tro han hadde vokst opp sammen med henne.
#28 "våra" Ellies har bra inverkan på små kattebarn :-)

Vackra katter

Grattis till en jättefin kille
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se
Tusen takk!
#29 Ja en Ellie er det alltid bruk for i oppdragelsen av små kattebarn 
Nå har lillegutt ordnet seg bra! Han har oppdaget at det går an å bruke Muffin som mamma
Bruno og Tao storkoser seg med å sutte på Muffins myke kastratmage 
Så underbart!
Selv ikke labben hun slår med er jeg redd. Så det såhh!"