Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1184 ggr
GunillaSverkersson
0

Kattmammat i Gambia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi kom hem i morse från en härlig vecka i Gambia. denna kattmamma och hennes ungar träffade vi på samma restaurang flera kvällar.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

GunillaSverkersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här en bild till

[SoooL]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad fina dom är. Samtidigt som jag önskar mig att de inte hade behövt vara hemlösa.

Broddans
0

Dom var inte hemlösa, utan hörde till en restaurang där vi åt en kväll :) Både mamman och kattungarna såg mycket välgödda och nöjda ut över att strosa runt bland restaurang gästerna och få massa uppmärksamhet. :) Om dom var inne i köket och om hur det isåfall påverkade hygienen i köket är en annan fråga Oskyldig

[SoooL]
0

Men vad skönt! Tog förgivet att de var hemlösa när de var på en restaurang ;) Hoppas de mår bra :)

GunillaSverkersson
0

Gambia är ett väldigt fattigt land, men jag är  lite knäpp och kan tycka mer synd om djueren än om människorna även om det är fel. I Gambia finns det varken medicin, hus eller mat till alla människor. Så dessa katter ser väldigt välmående och friska ut. Vi såg även en stackars hund som var full med skabb, ingen rolig syn.

[SoooL]
0

Men usch. Blir så ledsen av sånt

Men jag är som du - tycker mer synd om djuren än människorna ;)

Siameshona
0

Fina. Jag & min kompis hittade en mamma med ett gäng ungar en ggn när vi var i Grekland. Jag handlade & handlade mat åt dessa, till slut kom en kille ut från hotellet & sa: De kommer att spricka snart, vi tar faktist hand om demSkrattande