Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 3117 ggr
unnidrougge
0

Blå el svart oriental sökes!

Hej, sia-orientaldiggers!

Min foreign white-hanne behöver en svart kompis asap. Han är djupt olycklig efter att min dotter tagit med sig sin Bombay-hona i flytten.

Finns det nån kull med svart/blå unge?

Krämer / Unni

0707 720780

AmandaWvW
0

Efter en snabb titt på siames och orientalgruppens kattungesida hittade jag Vårgårdas katteri som har svarta ungar i sin kull. Jag vet inte hur många eller om några av dem är otingade, titta in på deras sida.

http://www.alfred.dinstudio.se/

Annars har jag en chokladfärgad flicka till salu, som också är ganska mörk, henne kan du se på den här sidan.

http://honungskattens.blogspot.com/2011/03/chimp.html

MVH Amanda

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Alba333
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi har tre svarta och två choklad i vår senaste kull. Men de är ju precis nyfödda så det dröjer ju minst tre månader innan de är leveransklara…

Ska det vara en hona eller hane?

unnidrougge
0

Tack, fina Amanda!

Din chokladpralin är underbar. Men f n är det väl svart jag lutar åt.

Ha det gott! / Unni

kalindas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kan du inte inte tänka dej två lite äldre omplaceingskatter?

/Elisa

[SoooL]
0

Varför är färgen så viktig? Är väl en individ och inte färg man köper? :D

MalinL
0

#5 Man har väl rätt att föredra en viss färg, även om individen naturligtvis är viktigast. Säkert går det att hitta en trevlig individ med den önskade färgen. Glad

[SoooL]
0

Ja men man kan ju ha möjligheter. Men visst, sa inte att man inte kan föredra :)

Jag var också bestämd på färg förut men det blir inte alltid som grundplanen och nu kommer en annan schnygging istället:)

Hoppas TS hittar sin katt Glad

unnidrougge
0

Hej, catfreaks!

Klart att individen är viktigast. Men jag har ju en kritvit och kan liksom inte låta bli att vara estet.

Men är det någon som vet om det är stor skillnad mellan kastrerade hannar och honor?

//Bunni

unnidrougge
0

Apropå omplacering. Det är knivigt. Jag vill gärna se mina små kräk redan som ungar och följa dem i utvecklingen, det är säkert bara jag, men jag har märkt att jag bondar mycket med katter jag haft sen de var bebisar typ.

kalindas
0

Honor kan överlag vara lite mer egensinniga än hanarna. Men när hormonerna försvinner så brukar det inte bli så stor skillnad. I slutändan är det väldigt individuellt.
Den största "bebisen" jag har här är en hona. Glad

/Elisa

AmandaWvW
0

Det verkar finnas en blå hane hos wilhugs, men jag vet inte om den är såld.

AmandaWvW
0

dubbelpost

Alba333
0

jag tycker absolut att man ska få föredra olika färger på sina älsklingar. Det gör ju vi människor oxå, en del gillar blonda killar andra mörka, inget märkvärdigt med det…

Jag har i a f tre svarta småttingar här hemma som är till salu och jag sitter och svettas över datorn för att få till hemsidan som jag vill ha den. Sen kommer det att finnas bilder där om man är nyfiken Tungan ute

[SoooL]
0

#13: Jag sa aldrig att man INTE får föredra en viss sort. Jag ställde en simpel fråga om varför färgen var så viktig, det var allt!

Jag föredrar tatuerade killar med piercingar och mörkt hår, men vart tillsammans med en flint (från grunden blond) sak utan vare sig tatueringar eller piercingar, så det är ju individen i slutändan - även där ;)

Sozzia
0

Om du är intresserad av blått så har Kardarkas en trevlig blåtabbysiames till salu. Leveransklar.

Broddans
0

Vad bra att du fått så många tips på fina katter! :) / emelie från telefon