Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1393 ggr
Snusan
0

Bebis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu äntligen har vi fått hem vår efterlängtade siames KyssVi hämtade henne i dag o hon spinner så det knakar SkrattandeVi är så lyckliga att vi är nyblivna ägare till en sån skönhet . Hon heter S*Coral Reef`s Divine

twistnshout
0

Stort grattis till den fina tjejen! Glad

Celia
0

Åh har ni fått hem henne nu - så fin med tufft namn :) Fortsatt lycka till och pussa magen!

Snusan
0

Tack så mycket SkrattandeHär pussa det hej vilt Kyss Har haft henne i sängen hela natten och vilken varm och go värmedyna Hemlis

Canoodles
0

Grattis till nya vackra bebisen!!

Nizeli
0

Gratulere så mye me ny babis,hun var kjempe skjønn.Glad

flis
0

Grattis! Hon är jättefin..

Bokskogens
0

Sikken underbar liten tjej! Skrattande

Grattis och lycka till med den lilla!

[viciousy]
0

Grattis till den nya tjejen. Hon ser härlig ut Flört

Malin-A
0

oh hon e ju alldeles bedårande den lilla sötnosen.. tur man får chansen o pussa på henne när man hälsar på mamma =D

Denna kommentar har tagits bort.
Celia
0

Nu vill säkert fler än jag ha en uppdatering. Är ni fortfarande uppe i det blå på rosa moln? Glad

[hakkapelitta]
0

vilken liten sötnosa! gratulerar! :D

Snusan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vi är fortfarande uppe i det fluffiga rosa molnet Kyss Trodde aldrig att en sådan liten varelse skulle stjäla mitt hjärta så totalt som Diva har gjort . I går kväll så badade hon alldeles själv , nackdelen var att min man var på toa och vips så var det en siames i toastolen Fot i munnnen Snabb som få hon fintar skogisarna på löpande band här Hemlis Och hon älskar att ligga innanför min tröja och bara gosa det känns toppen att vara ägd av en siames Oskyldig

Celia
0

Åh det var roligt att höra! Pussa henne Kyss

zeldtrix
0

Grattis till söta bebisen!