Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1454 ggr
yahtzeecats
0

sportigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, vill dela med mig av denna mycket attraktiva accessoir. Paris Hilton har redan hört av sig Flört Yahtzee's Little L är en av våra sexlingar som är 8 veckor imorron. Tröjan är inte bara moderiktig, den skyddar henne också från hennes välvilliga mamma som ska bära runt ungarna och särskilt denna. Blev ganska fula sår för 2 veckor sedan. Så tröjan blir nog på tills kullen är avvand. Hon trivs bra i sin tröja!

Första gången jag prövar bifoga något så vi får se hur det fungerar. Fundersam

Celia
0

Hallenussele vilken goding Kyss Förstår att fr. Hilton har hört av sig, vem klarar sig utan en sådan fräck top inkl. innehåll?! Flört

Canoodles
0

Vad fin hon är i sin lilla tröja!!!  

Beskrivning önskas!!! Doyan är hopplös med att bära bebisar…..

yahtzeecats
0

#2 En herrsocka (…rentvättad för att bespara kattungen lidande… Skrattande ) klipptes av baktill. Blir då en perfekt 'tub' där varsitt hål klipptes för frambenen. Fick tipset via uppfödare med liknande erfarenhet, rekommenderas!

[viciousy]
0

Vilken söt en…Både katten och tröjanFlört

Celia
0

Vi har också haft en strumpkille för några år sedan, men han fick en biverkning efter tolfedine-injektion. När han hade strumpbiten runt halsen, så rev han inte upp såret hela tiden. Ska se om jag hittar någon bild från det tillfället…