AKUT: ammakatt sökes i Malmötrakten
Hej!
Söker kattmamma i Malmötrakten som skulle kunna amma två helt nyfödda kattungar, (födda i natt 13:e mars). Kattungarna är siameser och katternas egen mamma vägrar ta hand om kattungarna och vill skada dem och har försökt att bita ihjäl den ene.
Kontakta mig gärna på mail: gabriellasellman@hotmail.com
OBS! Detta är akut! Tacksam för hjälp! :)
Jag kan lägga ut den på min facebook och se om någon svarar!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Ring mig har mailat också. 040-125095
…och på mobilen 0761-720996. Jag bor i Malmö - föder upp siameser och kan hjälpa till.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi bor norr om hbg och fick kattungar i fredags, så vår hona finns tillgänglig. Har mailat dig, hör av dig om det behövs.
Hur går det gått?
Ja, hur har det gått? Och vad var det för kull som föddes hemma hos dig, Sara? Har jag gått och blivit farmor på äldre dar?
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Ha ha, javisst
. Hjalmar har blivit pappa till fem små dunbollar. Mamma är Malvina, SIAc. Det blev 4 lila orientaler och en maskad. orientalerna är pappa upp i dagen! Malvina är ju förstagångsmamma och vi hade det lite tumultartat i början då hon inte ville nöja sig med bolådan samt hade för lite mjölk. Så det blev till att stödmata till 100% och försöka hjälpa Malvina till att komma till ro. I allt detta var Hjalmar helt underbar! Han låg med ungarna när mamma sprang rundor och slickade henne lugnande när hon kom farande… Myspappa
. Nu har lugnet lagt sig och malvina är en duktig mamma. Ungarna går upp fint i vikt och är nöjda.
#5 jag vet inte riktigt hur det gått med de små. hade mailkontakt med Gabriella som ville komma med ungarna till oss men inget blev bestämt och nu har jag inte hört nåt… Hoppas att det har gått bra….
Oj oj…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus