4 små troll letar nya hem.
Våra små troll har nu hunnit bli 5 veckor och 5 dagar gamla, och är nu möjliga att tinga. Qutanum Satis har redan lyckats charma till sig ett framtida hem, och nu är de andra lite avundsjuka.
Först ut har vi S*Broddans Fiat Lux, OSH A. En busig kille vars nyaste påhitt är att klättra i gardinerna. Vikt: 704 gr.
Sen har vi S*Broddans Experto Crede, enda siamesen i kullen. Vi är än så länge osäkra på färgen men vi är inne på chokladtabbymaskad (alternativt bruntabbymaskad). Han är en riktigt stor kille på 730 gr, och en riktig busmaskin!
Sen kommer S*Broddans Certo Cito, OSH C 03. Han är så speciell i sin röriga, mycket speciella vitteckning. Varje gång man tittar på honom upptäcker man nått nytt.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Och den sista lilla busen som letar hem är S*Broddans Amor Fati. Den enda honan i kullen. Hon är, liksom mamma, OSH C 24, och det ser än så länge ut som om hon har fått ärva mammas fina spottar! vikt: 630 gr.
Slänger även in en bild på charmören Quantum Satis.

Men oj oj oj så fin han är, Certo Cito!! <3

Jätte fina kattungar, de hittar säkert bra hem
Så fina!
Jättefina bebisar. Visst har han väl chokladtassar lille Experto Credo?
Jättefina bebisar. Visst har han väl chokladtassar lille Experto Credo?

/Elisa

Härliga bilder på dem alla
Lux ser verkligen ut att njuta i fulla drag
Jag tycker ju då naturligtvis den sötaste av dem alla är lilla prickiga gossen.
Jättefina! Säger som #6 Choklad :) Inte brun för det är Oddie och han har lika tassar som Fiat Lux :P
Den blå så meget avslappet ut
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#6 & #9, va bra :) är så svårt när man varken har chocklad näsor eller tassar att jämföra med här hemma.
#8, Ja, han slog på charmen ordentligt, lille jasper. Just nu springer han runt med en hårsnodd i munnen och är världens häftigaste :)
Idag fick pappa vara med lite på familjegoset, han tror nog att han har blivit mamma nu i.o.m. kastreringen, såg så ledsen ut när dom inte kunde snutta :) Vår stora bebis!
- S*Broddan´s - www.broddans.se

åh Kelso snutteplutt så snäll han ser ut att vara :-)

Fina pappa Kelso 

Det glädjer oss så att han är så gosig och bara har kissat två gånger sedan kastreringen. det är så skönt att han slipper ha blöja och att hans hormoner verkar försvinna. Man vet ju aldrig . I dag verkade Fancy tycka att det var rätt ok att kelso har börjat som barnflicka. Han tvättade lilla Fiat så att han var aldeles blöt och han och brodern Experto sov hos Pappa Kelso. Tanken var ju att Fancy och Kelso skulle vara tillsammans även om det tog ett tag eftersom Kelso var fertil tills för två veckor sedan.
Fina Kelso… Pixla hoppas hon blir lika tjusig som han när hon blir stor! Hon skickar även en stor puss till halvsyskonen!

Kan inte sluta titta på bilden av Certo Cito <3 Så fin!! 
Den blå bamsen er min favoritt! Han har god plass for kyss på den deilige babymagen 

#17 Ja han har en riktig puss-mage!
Fiat har nu lyckats charma till sig ett framtida hem och är tingad. Han kommer förövrigt att heta Fidelis am mortem(=Din för evigt) i stamtavlan.

man blie ju bra sugen på den lilla tjejen

Extremt kattunge-sjuk blir man av att titta på den otroligt vackra Certo Cito <3

#19 :)
#20 Ja, han är en riktig liten gosboll. imorse så låg han i min nacke och rulla runt och spann :) Han finns lite extra nära hjärtat hos mig då han påminner så otroligt mycket om pappa kelso när han var mindre, sen tycker jag han är så vacker med sin osymetriska vitteckning. :)
Nu kommer lite 6 v + 5 dagars bilder :) Dom har nu vuxit sig riktigt stora och väger mellan 750-850 gr.
En liten gruppbild.
Amor Fati
Certo Cito
Experto Crede
Lilla tingade "Sigge" :)
Och sist har vi den andre tingade killen, "Jasper" :)

Åh! <3 Gullungar!
Vilken fin liten gruppbild :)

underbara
Amor fati är ljuvlig!
Jättefin gruppbild
Min favorit får bli "Jasper".

#21 Herre min!! Han blir ju bara vackrare och vackrare <3
#21 älskar gruppbilden. söta små kissar!
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

#28 Helt ljuvlig! 

#28, Vilken fin bild på lilla jasper. :) Imorse hoppa han upp i soffan helt själv och gosa in sig vid halsen, då låg han bra till! Den lilla pärlan :)'
du får in bilder stort i inlägget genom att först lägga in bilden som du gjort, sen klicka "visa bild" och höger klickar på den och tryck "kopiera", gå sedan in på "hantera inlägg", så kan du klistra in bilden i inlägget inom 1 timme :)

Tack för fina bilder på småskruttarna :)

Certo Cito är sååå underbar!! <3 

#33 Ja han är en riktig pärla. Precis som pappa är han tuff på ytan, men en riktig mjukis på insidan. :) och han är fortfarande ledig ;)

Så söta de är! Lycka till med att hitta rätt hem till dem!

Dom är så söta allihopa Gunilla… vilken fin gruppbild du tagit 
Som en sann vitfläcksälskare som jag är.. så min absoluta favvo är Jasper( påminner lite om våran Nickolas)

#36 Det har du rätt i lilla Nickolas
Det är Elvira som tar bilderna utom den sista serien som Jaspars blivande matte "Ginga" har tagit. Jag tycker det är skönt att slippa ta bilder, vi hjälps ju åt jag brukar koka kyckling och tömma lådor. Nu är killarna uppe i kilot mini prinsessan har drygt 100 gram kvar. De härjar på rätt bra.
Vi får väl se lite bilder på din fläckiga fis här snart.
De är så fina! Halvbrorsan hälsar 

Idag var det riktigt familjegos, tyvärr fick mamma Fancy inte riktigt plats i korgen, men hon satt brevid och övervakade så allt gick rätt till med "nannyn".

#34 Jag måste erkänna att det känns extremt lockande!
Sigge 

Vad mysiga bilder :-)

Åååå vilka fina bilder…

Jättemysiga bilder

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, pappa Kelso njuter i fulla drag! och kattungarna fullkomligt älskar sin pappa som orkar busa hela dagarna!
Nu kommer lite 8 v och 2 dagars bilder :)
Först Amor Fati.

Jättesöt så klart :-) Vill se lilla Jasper oxå 

Jättesöt så klart :-) Vill se lilla Jasper oxå 

#47 det strejkar tyvärr för mig att få upp nå fler bilder här :( men alla de nya bilderna ligger på hemsidan! och sen har ju de små fyllt 9 v :)

Denna tråden har jag tydligen missat. Såååå fina bilder, Gunilla! Ungarna är verkligen ljuvliga! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

#49 tack Nilla :)
En liten uppdatering: Certo Cito har nu blivit tingad, det är tydligen en liten qvissling som vi har hemma, han ska nämligen bli norrman :)
Är det någon mer som inte kan lägga upp bilder?