Projektarbete om Balines
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej som några av er redan märkt, på mailen, så är jag i full gång och skriver ett projektarbete om Balinesen i skolan.
Jag har hittat mailadress till 27 st uppfödare som står som registrerade uppfödare på Balines, om du är Balines uppfödare i Norden och inte har fått mitt mail, men vill vara med i mitt arbete får du gärna maila mig på mezzoluces@gmail.com
Tack på förhand till alla er som svarar på mailet. Till er andra så undrar jag om ni "ramlat" förbi någon intressant sida eller tidningsartikel med fakta om Balinesen framförallt i Sverige och Norden, men även Europa och världen. Gammalt som nytt spelar ingen roll. ALLT är av intresse :-)
Mvh / Malin
Tipsar om den här tråden där jag länkat till en del artiklar om du inte redan läst dem. Det står ganska mycket om siamesens historia och baliensens historia hänger ju ihop med siamesens.
http://siames.ifokus.se/discussions/4d713501b9cb46221d04c466-viktiga-katter-i-

Vi var ock lyssnade på Mikael Edberg som hade ett föredrag på siameslinjen om Balinesen var du där?
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
#2 nej tyvärr inte, kunde inte ta mig till Stockholm den helgen för det var så dåligt väglag så jag valde att jobba istället. Kanske man skulle maila honom och fråga?