Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 3087 ggr
cosbykatten
0

Gestrica, Gävle 5-6 Mars

Bara drygt 2 veckor kvar! Är det fler som ska till Gestricas utställning i Gävle 5-6 mars än jag och Pixla (S*Solhavets Arizona Robbins)?

Vore kul att träffa på fler siames-, balines- och orientalägare! :)

Anteros
0

Jag kommer på Söndag med två klass 11 SIA b21 och SIA d21

cosbykatten
0

#1 Vad roligt! Min fröken går i klass 12.

barkens
0

#0 Vill förstås ha full rapportering sen!! Spännande! Glad

Millimina
0

Kommer båda dagarna med Beata.

Millimina
0

Nu ligger domarfördelningen ute!

cosbykatten
0

#0 > Självklart får du fullständig rapport, inklusive foton och text från bedömningssedeln! Kommer på mailen :)

#5 > Såg det, det är bara 7 resp 9 siameser anmälda - och 7 resp 11 orientaler :( Hade varit roligt med mååååånga fler! Fast, de som kommer är säkert fantastiskt vackra och trevliga :)

Qetesh
0

Jag kommer på lördagen med två tjejer, SIA b21 och SIA a i klass 9 och 5 Glad

cosbykatten
0

Vilken rolig första dag! Jag trodde ALDRIG att Pixla skulle nomineras, men minsann! Ex 1 och Nominerad till panel - där hon visserligen blev utslagen, men jag är supernöjd ändå!!

Hon fick väldigt fin kritik: 
_"Vacker flott ung dame. Huvudet har fin utveckling, Ögonen bra form men kunde varit lite djupare blå i färgen. Pälsen excellent kort, fin och lättliggande. Excellent utmaskning, fina kontraster. Svans excellent form, medellång. Kondition: Super for show! Allmänt intryck: "Og på en dame! Flott!""

_Domaren Anne-Gro Edström sa att Pixla var av mycket fin kvalitet, hon gillade hennes långa slanka muskulösa kropp och fina linjer (hon skulle bara veta att musklerna beror på att Pixla har en viss tjockisCosby att bråka & busa med här hemma :smile: ). Superkul!! Imorgon kör vi igen! 
:pokal:

cosbykatten
0

Vilken rolig första dag! Jag trodde ALDRIG att Pixla skulle nomineras, men minsann! Ex 1 och Nominerad till panel - där hon visserligen blev utslagen, men jag är supernöjd ändå!!

Hon fick väldigt fin kritik: 
_"Vacker flott ung dame. Huvudet har fin utveckling, Ögonen bra form men kunde varit lite djupare blå i färgen. Pälsen excellent kort, fin och lättliggande. Excellent utmaskning, fina kontraster. Svans excellent form, medellång. Kondition: Super for show! Allmänt intryck: "Og på en dame! Flott!""

_Domaren Anne-Gro Edström sa att Pixla var av mycket fin kvalitet, hon gillade hennes långa slanka muskulösa kropp och fina linjer (hon skulle bara veta att musklerna beror på att Pixla har en viss tjockisCosby att bråka & busa med här hemma :smile: ). Superkul!! Imorgon kör vi igen! 
:pokal:

Denna kommentar har tagits bort.
Rithwa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan någon lägga ut reslutaten, är nyfiken hur det har gått för er alla

Denna kommentar har tagits bort.
Beige
0

Trött efter en lååång utställningsdag så hoppas jag att jag har fått resultaten rätt.

Vuxen hane: S*Mockfjärdingens JetSet Jamal

Nom: GIC S*Rosmeggens Allegro

Vuxen hona: S*Qetesh Tsuki

Nom: S*Nonimonos Nikita on Nitro

Kastrat hane: GIP CH S*Concinnus Lennon

Nom: GIP GIC S*Concinnus Hey Jude

Ingen kastrat hona

Junior: S*Milliminas Beata

Ungdjur: Sweet Cats Niks Mis Mee

Nom: La Bell Yapp, SE*Solhavets Arizona Robbins

Veteran: GIP CH S*Limericks Magical Mystery Tour

Grattis alla och tack för en trevlig dag på Gävletravet!

Den långa utställningsdagen fick sin belöning i att båda mina killar, som dessutom är far & son, blev nominerade och gick mot varandra i panelen, så glad :)

Ett litet extra grattis till Pixla och Sweet Cats Niks Mis Mee som båda hade en lyckad start på utställningskarriären :)

Rithwa
0

Tusen tack för resultaten det var snält att lägga ut dem

[Drama]
0

Grattis till er alla speciellt till Lina, Marianne och Jenny. Hoppas det går lika bra imorgon.

Nonimonos
0

Tack för en trevlig dag igår. Lycklig över att det gick så bra för Nikson igår sitter jag i bilen igen. Jennie Fillman kör idag. Vi hoppas på en minst lika lyckad dag idag så att vi kan fira ett efterlängtat JW till Beata. Hoppas få se fler fina katter under dagen.

namsooks
0

Jätte Grattis till Alla!

Håller en xtra tumme för Beata idag!

kalindas
0

Grattis alla!

/Elisa

barkens
0

#9 Åh vad roligt, grattis Pixla! *Stolt förstagångs-Uppfödare

Lycka till idag!