Välkommen Ellie :)
Våran nya lilla familjemedlem är lilla Ellie (S*IniDimmans Arwen, OSH n24)
Det blev väldigt mycket fräsande sen Ellie kom hem igår. Alla mina andra katter hatar just nu mig för att jag tog hem en ny katt :P
Det var egentligen bara mina två joruhemskatter Nala och Frodo som var snäll mot henne, dom även tvättade henne lite :) Men det var dock över i morse då Ellie fräste åt dom istället.
Mina andra katter är nog lite för snobbiga för att gilla henne på direkten!
Hoppas hon ska trivas, jag tycker hon är bedårande iaf 
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Grattis till sötnosen! 
/Elisa
Vad söt hon är! 
Tack tack :)
oj nu såg jag att jag inte hade fått in bilden i själva inlägget, fixat :)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

Supersöt! de andra kissarna smälter oxå snart
sötnos!
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus
Så söt!

Lilla Ellie bellie
Silla märkte inte ens att Ellie flyttade, hade fullt upp med Gimli och Johan!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Åh vad fin hon är!
Jättesöt katt! Klart det ska fräsas lite först när nånting luktar nytt.
Nu har hon blivit lite tuffare och går runt och undersöker lägenheten.
S*Winterwind

Toppenpingla!
Och kollar lite i smyg vad den konstiga nakna katten håller på med!
S*Winterwind
Räcker ut tungan år Björne?
S*Winterwind
Björne som är sur 
S*Winterwind
Tusen tack alla :) jag tycker med att hon är superfin :)
S*Winterwind

Som Ellies uppfödare så tackar jag med så hjärtligt!
Fina bilder Sussi! Vad jag kunde se när jag var hemma hos dig för en stund sen så har hon anpassat sig snabbt till sitt nya hem, ska hon bara vänja sig vid sina nya kompisar 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Måste bara berätta vad som just hände :)
Alla katterna låg och sov i en hög, och Ellie fick sova där i med. Och så vaknar plötsligt Sammi till och börjar lukta på Ellie. Och sen hör och häpnas, Sammi börjar tvätta henne! Och Ellie blir så chockad att hon inte morrar tillbaka, utan hon lägger sig på rygg och låter sig tvättas 
S*Winterwind

Lycka till med din nya, fina katt!