Stackars Simsen!
Stackars Sims, ser inte fin ut i munnen. Dom gjorde inget bra jobb när dom tog bort hans tandsten. Måste in till vet. igen!
Fick tid hos Viskadalens den 21, dom får nog dra några tänder och ta bort tandsten igen(!!!!!) men här använder dom ultraljud för att ta bort det, trodde jag dom andra gjorde med. Men hade väl fel :( Han kan inte äta riktigt, så han har magrat av, stackars stackars sims!!! Sover mycket och är grinig, är riktigt orolig för honom! 
(Gammal bild på mr Sims)
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

Hoppas hans mun blir bättre, en jätte fin kille.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Hoppas med det! Han är min alldeles speciella mr sims. 
tack, jo han vet haha
Alice Walker
nejmen stackarn.. ont i munnen;(( dumma doktorn!!
Jag har två katter med samma problem. Det blir säkert bra när du varit hos den nya veterinären. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Åh, lille Simsen.
Hoppas att de fixar till honom nu så att han mår bra sen. Pussa honom på nosen från mig.

Vilket skit! Stackars stackars Simsen! <3

Kanske skulle uppdaterna även här (inte bara på facebook!) hur det har gått….
Dom fick dra 6 tänder på Simsen, sen blev det antibiotika för han har så sköra slemhinnor i munnen att det inte gick att sy. Enligt vet. så har han 3 & 4 gradens gingivit (4 på de tänder som drogs)
Så han kommer bli tandlös tids nog, vilket inte kommer vara nån förlust för Simsen då hans tänder bara ställer till det för honom.
Hans kropp vill bli av med tänderna som vet. förklarade, stöter bort om kanske man kan säga? 
Nu har jag en glad Simsen hemma igen, och jag är med glad! Har saknat min goa, glada simsen!
Alice Walker
Trist att han drabbats av detta, men skönt ändå att han verkar må bra nu. Lille söte Simsalabim. 
Skönt att han mår bättre nu! 
/Elisa
Så skönt att höra. Han kommer må mycket bättre nu. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus