Balineserkattunger søker nye hjem!
Fra våre Thundercats- og Øyer i Thailandkull har vi 4 kattunger som gjerne vil ha sine egne hjem. Thundercatskullet ble født 11.10.2010, og de er leveringsklare i uke 10/11 2011.
Lion-O, rødmasket balinesergutt:
Cheetara, brunskilpaddemasket balineser
Legger også inn et bilde av søsteren deres, Jagara, selv om hun ikke er til salgs
Thailandske øyerkullet ble født 07.11.2010 og de er også leveringsklare i uke 10/11 2011
Ko Kham Yoi, brunskilpaddemasket balineser
Ko Tarutao, brunmasket balineser
Til slutt et bilde av "onkel" Joker som vil hjelpe kattungene å finne nye hjem
Kattungene leveres med NRRs kjøpekontrakt, stamtavle, 2 vaksiner, er id-merket med chip og helseattest som ikke eldre enn 7 dager.
For mer informasjon, ta kontakt på mail :lisbeth.jakobsen@sbnett.no
telefon: +47 99104497

/Elisa
Sååå fiiina alla är :-) men Jagara fångade mitt hjärta :-) väldigt lik sin far :-)
Takk! Ja både Jagara og Lion-O ligner på sin far av både utseende og gemytt. Cheetara ligner på sin tante Narani men er en bedre utgave av henne
Kham Yoi ligner veldig på sin mor Spitfire mens lille Tarutao bare ligner på seg selv 

Vad fina de är 
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

De ser helt ljuvliga ut.
Lycka till med att hitta rätt hem till dem!
De är jättefina!
Jagaara ser lovande ut, ska bli spännande att se bilder på henne som vuxen sen.
Tusen takk! Jeg er veldig spent på hvordan Jagara vil se ut som voksen, akkurat nå synes jeg at hun er den beste av alle sammen.
I dag flyttet 3 av kattungene - Ko Tarutao, Cheetara og Jagara. Jagara skal bo sammen med sin tante Narani, Ko Tarutao og Cheetara skal bo sammen. Lion-O skal flytte i april så nå er det bare Ko Kham Yoi som fortsatt er til salgs
Lion-o är fortfarande min favorit. Och Joker!