Hej, jag heter Ludde..
..eller egentligen S*Mockfjärdingens Kromosom Ken, och jag är en väldigt söt orientalkille. Om jag får säga det själv iallafall! Min människomamma säger till mig varje dag att jag är den sötaste hon vet och självklart är det så…
Matte skulle egentligen helst vilja att jag stannade hemma eftersom hon är tokkär i mig men jag vill hitta ett nytt hem precis som mina bröder har gjort. Tycker det skulle vara spännande! Därför vill jag visa några bilder på mig själv så kanske någon annan också kan bli tokkär i mig och vilja ha mig busande hemma och om dom är snälla så kan jag gärna ligga i knät och mysa, sånt gillar jag.
Jag har en go mage att klia på och jätte snygga prickar på sidorna. Dessutom är jag ett underverk sägs det, jag har röda fläckar också så jag är en sköldpaddsfärgad kille. Ska visst vara speciellt, men det visste jag väl!
Titta in på min sida http://www.siameser.se/kattunge.html
och hör av dig till min matte om du är intresserad! Hoppas du har någon kul kompis som jag kan leka med, lite tråkigt har det ju blivit här hemma sedan brorsorna flyttat.. Bara tanter att bråka med…
Kram!/ Ludde
Söta Ludde. 
/Elisa
Va söt^^ Coolt med padda :) Har han padda-trampdynor oxå? :)
Finaste Kromosomen!
Myskillen… 

#2 japp! paddfötter, paddöron och paddfläckar. Men inte så mycket padd-attityd, han är underbart mjuk och gullig.
# 5 Häftigt! =D

Riktigt coolt med en killpadda!
Han ser rätt underbar ut faktiskt. 
Jättesöt 
Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Gud va söt! Och man måste ju bara älska hans namn; kromosom Ken!
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

Jättesöt fina ögon till den pälsen
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Tack! Ja han är speciell min lilla kille :) ! Det är rätt kul att få en padd-kille, han är ju rätt unik och det är inte så ofta man ser en. Dessutom är han så attan söt och mysig så det gör ju honom lite extra märkvärdig…
#12 Nej, han ska inte användas i någon avel, han blir förmodligen inte ens fertil, med utställningar går bra. Antar att han inte kommer att få konkurrens om certen iallafall!

Men dom ögonen!!!! Så jädra underbara.

#13 Ok, hoppas man får tillfälle att se honom på någon utställning i framtiden då. Det är roligt att få se lite ovanligare katter ibland 

Han är ju så fin!!!!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
En sån alldeles speciell liten charmör! 

Gud vad fin!
Har funderat på det där.. är padda godkänt på utställning på hanar?
Skulle ju vara skitroligt om någon ville visa upp sköningen..

#18 Ja, det är godkänt. Han får ställas ut som vilken padda som helst. Han tävlar om BIV med honorna men inte om certen.
Jag hoppas också att han kan få bli utställd någon gång. Han kanske inte är världens mest typade kille men han får nog bra med uppmärksamhet iallafall :)

#18 Ja, det är godkänt. Han får ställas ut som vilken padda som helst. Han tävlar om BIV med honorna men inte om certen.
Jag hoppas också att han kan få bli utställd någon gång. Han kanske inte är världens mest typade kille men han får nog bra med uppmärksamhet iallafall :)
Men gud så söt han är! Han tittar rakt in i kameran som om han vet att han ska bli fotograferad.
Ursäkta en dum fråga, men vad menas med "typad" och BIV? Är inte så van vid alla termer.. :)
Lycka till med lilla Ludde!
Typad ~ hur rastypisk/extrem katten är
BIV = Bäst i variant (dvs finns det minst 3 svarta katter på en utställning så vinner den bäst "typade" troligtvis BIV:et)
/Elisa

Så fantastiskt fin och unik han är.