Avelshanar till utlåning!
Har två stycken super söta bröder som börjar bli redo för att bli pappor! De är båda nio månader gamla.
Den ena, Mike Hammer är en blåmaskad siames och är liten i storleken medan Kojak är större och är en oriental i färgerna blue spotted tabby!
Båda har fina stamtavlor och är vaccinerade som de ska:)

Jättevackra katter!
Kan vara lättare att få flickvänner om du skriver vad dom heter å ev föräldrar ? vart n finns någonstans.
Är dom FiV och FeLV-testade?

Hej, Tack för tipset! Är ganska ny så det uppskattas :D

S*Stimics Kojak är då en Bluespottedtabby och S*Stimics Mike Hammer Blåmaskad.
Pappa SC S*Nova Star Dumle
Mamma S*Rufus´s Monday
Dom är båda FeLV och Fiv testade!

…Och vi bor i Stockholm :)

Då är de ju syskonbarn till mina systrar Rufu´s Wednesday och Friday
Kul!

Jättefina killar!! Jag har själv en halvbror till dem :) Du ska nog skriva ut att de är varianter så inga korthårsflickor går och kärar ner sig i onödan ;)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Jättefina! 
Den blåspottade killen är min favorit.
Säger som de ovan, att skriv noga att de är varianter och därför bara får paras med andra varianter och långhår.
/Elisa
Men är de nödvändigtvis varianter? Bägge föräldrarna är ju varianter så det är 1/3 chans att de inte är bärare av långhår. Med ett DNA-test kan det bli fritt fram att para med korthår i WCF i alla fall.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Beror lite på vilken WCF klubb honan är reggad i. Är katten reggad i SES, så kvittar det om de inte bär på långhår.
/Elisa

Åh så kul med släktningar till mina älsklingar :D Ja, både Mike och Kojak är Varianter!
Tack för påminnelser om vad jag ska skriva med :)
Hej!
Hur får man kontakt med dig? (Utanför forumet)
Är eventuellt intresserad av att använda en av dina hanar…

Hej :)
Min mail adress är jennifer.gelstein@hotmail.com