Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 2280 ggr
barkens
0

Nu är det bara jag kvar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart har alla mina syskon flyttat, men jag då? Jag kan ju inte bo kvar med morsan hela livet..

Jag är en snygg seychellois som fyller 15 veckor imorgon. Matte säger att jag är speciell för jag är bruntabbymaskad sys med helt rosa nos, vad menar hon med det?? "Speciell" kan hon va själv! Men jag kanske kan gå med på att jag är speciell för jag är STÖRST i kullen, mest social och mest framåt! Jag gillar andra hundar, katter, mattar och hussar.

Kan jag få bo hos dig eller om du känner nån som vill ha en sån som mig, kan du väl maila min matte?

Tass!
/SE*Solhavets Derek Shepherd

sonnerhav@gmail.com

[lisme]
0

Søtingen Kyss Han får nok nytt hjem snart Flört

Broddans
0

Gullegris Kyss

cosbykatten
0

Hej brorsan! Klart du får ett hem snart… det är himla bra med såna, det finns roliga katter man kan busa med, de serverar bra mat och så får man sova i sängen under täcket. Massa leksaker finns det också! Ska hålla ögonen öppna efter nån människa till dig! Puss & Tass från syster Pixla

Casanova
0

Vem kan motstå honom!Kyss

kalindas
0

Otroligt söt! Kyss

/Elisa

Spotless
0

Han är hur söt som helst! Kyss Lycka till med att hitta rätt hem till grabben.

Bunn
0

Vilken snygging!

SacredSouls
0

Kyss Så søt!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

barkens
0

*puff för sötisen

DjupbackensJessica
0

Hoppas han hittar ett hem snart, han är så fin Kyss

barkens
0

*ny puff för Derek ! Bruntabbymaskad seychellois, e Hoffens Kelso, sys n 03  u S*Di Novus Hey You, SIA n 21

Han är nu 17 veckor, väldigt mysig och social & verkar nästan ha lite humor. Han samlar ju på mjukis-grejer, t ex hundens leksaker och mina vantar. Så när syrran (hans, inte min alltså) skulle flytta nyligen passade godingen på att sno besökande karlns' mössa… "Men, jag lade min mössa här??" Det var bara att springa upp på övervåningen där den skyldige satt morrandes över sitt "byte" ! SkämsTyst

Men då ser han på en med sin stora blå, som för att säga "JAG?! Skulle JAG ha gjort nåt fel?"

Hur som helst hoppas både jag och mamma katt att han får ett eget hem snart!

GunillaSverkersson
0

Oj så söt han är, vilken rolig liten egenhet, charm.Kyss sötaste nosen jag har sett på länge.

Våran Snake springer runt med en trasig stickad korv som sitter fast i ett snöre, fast han har en hel låda med fina leksaker är det bara den som duger. Han spinner bara man tar i honom, jag tror aldrig han kommer att fatta detta med tjejer. Han är så barnslig.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

alltidsiames
0

Åååh, så gulligt. En stickad korv. En av mina kattungar blir galen om man tar på sig en tröja av ull. Helt galen. Han biter i den och gnider hela ansiktet mot den. Han snor också halsdukar och vantar.

chouette
0

Men lille! Är han fortfarande inte tingad? Derek som är så tjusig! Kyss

barkens
0

#14 nej han är otingad än… flera har hört av sig och verkat jätteintresserade, sen hör de aldrig av sig igen. Många "skyltfönstershoppare" på Blocket verkar det som, tyvärr. Hoppas på att någon seriös hör av sig snart!