Siames iFokus

Siames

Etikett: fotogalleri
Läst 3181 ggr
lottaberlin
0

Siavitas Laurelin "Maja" 6 mån.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var idag och hälsade på Maja som nu blivit ett halvår och gissa om jag blev överraskad! Hon möter mig direkt i dörren och är sååå vacker! Kanske någon tycker att det är fräckt att säga så om sin egen uppfödning, men hon är verkligen i mina ögon jättevacker! Jag tror jag sa det typ hundra gånger medan jag var där och hälsade på. Och så oerhört trevlig och tillgänglig. SÅ roligt att hälsa på "sina bebbar" efter ett tag…

Måste bara få lägga in lite bilder på henne. Har förlagt kameran så det är mobilen som är kamera stand-in, men ett par tre bra på huvudet och några suddiga och dåliga, men kanske ni får en uppfattning om hennes oerhört långa och vackra svans och långa ben.

yve2
0

Vilken skönhet och vilka vackra blå ögon!

It's a cat's world… adjust! :)

lottaberlin
0

#1 Tack!

Ojoj, nu tyckte visst iFokus att jag blev alldeles för ego, inga fler bilder kommer in och jag blev "utkastad"… Loggar in igen och önskar alla en trevlig helg istället då så att iFokus kanske tar emot mig igen Skrattande.

Jag måste visst öva på min ödmjukhet Skäms.

MVH / Lotta

kalindas
0

Jättefin! Kyss

/Elisa

MalinL
0

Väldigt vacker! Hennes ögon och ögonfärg är helt i min smak. Kyss

Sussi89
0

Du har så rätt! Hon är verkligen jättevacker!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Liljekatten
0

Klart att du får säga att hon är vacker. För det är ju sant! Glad Och visst måste man få skryta med sina bebbar. Det hör ju till liksom.

cosbykatten
0

Jättesnygg tjej!

MijmuPix
0

Vad fin hon är, superfina ögon! Maja/Laurelin verkar vara en väldigt härlig, social personlighet! Glad

AlexH
0

Hon är jättefin Lotta se vad som kom fram ur det ytte pytte små bebbarna som du hade hemma Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Broddans
0

Ja vilken skönhet! :)