Kastrerad lila OLH hona omplaceras
S*Spotless Doris är en lila orientalisk långhårshona född 091206 som nu söker världens bästa hem.
Doris kan av olika orsaker inte längre bo kvar i sitt hem i Valdermarsvik. Hon fungerar inte längre i den kattgrupp hon bott i sedan hon flyttade från mig som kattunge. Vi önskar att Doris får ett hem hos någon utan små barn, katt eller hund. Med tiden skulle hon säkert uppskatta en ny liten kattkompis men till en början behöver hon ett lugnt och tryggt hem där hon får vara i centrum.
Liksom de flesta katter i Kategori IV är Doris en aktiv katt. Hon är också en mycket tillgiven och kelig kattfröken! Fin är hon naturligtvis!
Vid flytt kommer Doris att vara besiktigad, hon är naturligtvis vaccinerad, chippad och försäkrad och hon har stamtavla.
Känner Du att Du har rätt hem för Doris? Kontakta mig, Ing-Marie, via mail: ing-marie@spotless.se eller på hemtelefon (kvällstid) 08-7048759, vill Du skicka PM här på iFokus går det också bra!.
Doris 10 veckor gammal!
Doris 11 veckor gammal!
Bilder på en vuxen Doris kommer lite senare, de finns ännu så länge bara som pappersbilder och måste scannas in.

Vad jag hoppas att lilla Doris hittar sitt alldeles egna, bästa hem fort!

Ja, det gör jag också hon är en så fin katt

Doris har hittat sitt hem!