Siames iFokus

Siames

Etiketttillsalu
Läst 5461 ggr
Sussi89
0

önskar en röd oriental :)

Nu har jag länge hållit utkik efter en röd orientalkattunge, eller en vuxen också för den delen :)

Är det någon här som vet någon som har kattungar nu kanske, eller planerar en kull som det ev kommer att bli någon liten röd unge :)

Jag vill börja min egen uppfödning lite smått, och en röd hane hade vore helt perfekt!

Jag kunde även tänka mig att köpa någon från Norge, inte allt för långt från Oslo bara :)

Så alla möjliga tips uppskattas :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

SmirreIce
0

Hej,

Jag är inte helt hundra, men det kan troligtvis bli en röd lite hane hos www.greendelicious.se i mars. Om vi tror rätt.

CoralReefs
0

Jag har en creme pojke men inte någon OSH utan en olh=)

Sussi89
0

#1 bra där ska jag kolla in! Spännande!

#Tyvärr, jag vill faktist inte hålla på med OLH, OSH är mer min grej:)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

SmirreIce
0

#1 Varsågod :) Vill själv ha en creme/ röd hona (så om det blir en sådan hona från den kombinationen, blir jag glad :) )

Attacks
0

Jeg har noen 2 orientalerpadder som etter planen får bebiser utover vår/sommer,og da kan der komme røde gutter.

http://www.attackscattery.blogspot.com/

Heidi i Norge har muligheter for rød gutter også.

http://www.siamese-orientals.com/

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Sussi89
0

#5 Det hade varit perfekt, men du bor lite för långt bort. Det blir lite väl att åka med bil som vi tänkte göra!  Eller åker ni möjligtvis mot Oslo ibland? :)

S*Winterwind

LottaX
0

Vi har en kull planerad till våren / sommaren där det kan bli röda orientalhanarFlört

www.ajixmex.com

Mockfjardingen
0

Jag ska också ha några kullar till hösten och då blir det nog säkert någon röd kille. Hoppas jag iallafall för de är favoriter här med!

www.siameser.se

Sussi89
0

Nu blev det många att hålla kolla på! Perfekt :)

S*Winterwind

SmirreIce
0

Kan ingen få en röd eller creme bebisflicka snart :)

Beige
0

Det ser ut att bli en intressant vår/sommar/höst för oss röding-fans :)

DjupbackensJessica
0

När jag blir tillräkligt gammal för att ha egen uppfödning ska jag avla mycket på röda och cremé då jag tycker de är väldigt fina och lite ovanliga, om det blir så att jag avlar på kat.4 men det tror jag Flört Men det är ju fortfarande flera år tills dess….. Rynkar på näsan

#4 tyvärr så blir det inga röda honor i den kullen då pappan är blå och ger bara svarta, blåa, svrtsköldpaddor och blåsköldpaddor som är honor, om han skulle varit röd så skulle det kunna bli en röd hona.Obestämd

yve2
0

S*Jean Dark har fått en en röd hane en d 24

It's a cat's world… adjust! :)

Sussi89
0

åå va härlig färg den lille orientalen jean dark har! Får mejla dom :)

S*Winterwind

Sussi89
0

åå va härlig färg den lille orientalen jean dark har! Får mejla dom :)

S*Winterwind

kalindas
0

Annars kan du ju köpa den rödvite killen från Åland. :-)

/Elisa

Sussi89
0

#16 hum vilken är det? Vad har jag nu missat :P

S*Winterwind

kalindas
0

Sagobjörkens, du klickade "gilla" på hans bild på Facebook.

/Elisa

Sussi89
0

Jajuste! Han var tillgänglig bara det att bara en testikel har fallit ner, Tyvärr!! Han är 5 månader nu, och det kändes som liten chans att den skulle falla ner på en månad.

Jag gillade verkligen honom annars! SÅ fin, och väldigt fina föräldrar.

S*Winterwind

kalindas
0

Ok, det var ju synd att han var krypt. En väldigt vacker katt är han i alla fall! :-)

/Elisa