Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 3122 ggr
Kapusta
0

Fler kategori IV-katter önskas!

Hej!

Det finns fortfarande platser kvar på Sydkattens utställning 9-10 april och det är väldigt få Kategori IV-katter anmälda. Kul om det är fler siameser och orientaler som vill komma.

Mer info om utställningen här:

http://sydkatten.nu/club/page/public/index/8053

Hälsningar

Linda Kapusta

Föreningen Sydkatten

www.sydkatten.nu

Lejdet
0

Synd att det är 60 mil :-( Mina katter HATAR att åka bil

[nollottan]
0

ska nog rassla in 4 st kat 4 anmälningar om ett par dagar….

[lisme]
0

60 mil på svenske veier er jo bare en hyggelig søndagstur Cool

carinbrack
0

Ja, anmäl era katter så kommer jag och tittar och säger hej. Det vore skoj att få se både katter och mattar live.

ramithi
0

Enig med deg lisme. Det blir litt for langt unna for min del. Det er vel en 12-13 timer å kjøre herfra.

Maxima06
0

Jag kommer med min kisse =) hoppas på fler!

Elegantangel
0

Skall komma med två stycken gaphalsar;)

#4 Dexters bror är en av de tvåSkrattande

Mockfjardingen
0

Jag ska nog komma med ett par, Jossan och någon till…

alltidsiames
0

När är sista anmälningsdatum?

carinbrack
0

# Är den andra hans förra dejt?

[nollottan]
0

#9 31 januari

#1 ÄH det är väl inget jag åker ju tur å retur varannan månad med mina 4 gaphalsar. Tar bara 6 timmar med bilen, eller släng in dem i en ryggsäck och sätt dig på hojjen så går det fortare Flört Du är så välkommen att bo hos mig!

alltidsiames
0

Synd att det är redan 31 januari, då får jag hoppa över. Har en och annan utgift nu med 12 kattungar ;-)

[Drama]
0

Sista anmälnigs dag är den 14 Feb INTE 31 Jan.

Kommer med 3 kissar troligtvis.

alltidsiames
0

Då kan jag leva på hoppet ett tag till ;-)

Lejdet
0

# 11 ja synd att man inte kan ta dem på hojen, hade varit perfekt ;-) Fråga Lilian hur det är att åka bil med mina katter, när vi åkte till Tierp var de inte tysta EN minut, ingen av dem!

[nollottan]
0

12# förlåt det var en annan utställning jag skulle anmäla till. 14 FEB är helt rätt. Jag har nog alldeles för mycket i huvudet att hålla reda på just nu….

#15 hon berättade om den färden ;-) sen fick hon ju lyssna på mina två när jag körde henne till Stockholm

Elegantangel
0

#10 nej, hon är hemma och väntar på tillökning;) fast till utställningen totde de vara födda det är Gandalf som vi tänkt visa upp i två olika klasser…Han har blivit gammal nu 7år och då kan han gå som senior också

alltidsiames
0

#17 Skickade en ny uppfödare till din hemsida men den funkar inte. De vill inte maila förrän de sett bilder Obestämd.

carinbrack
0

Åh, Gandalf! Kyss

alltidsiames
0

Oj, det fanns platser kvar så jag anmälde lilla Lotta till båda dagarna. Kyss

[nollottan]
0

20# åh vad kul att få träffa söta lilla Lotta :-) Gabby kommer med sin Sookie. Så det blir Rackhams rackarungar Flört he he

Jag har anmält hela högen, alltså 4 till lördag och 2 till söndag.

alltidsiames
0

Hoppas på mycket folk, var själv besökare förra året.

Liljekatten
0

#20 & 21 Åh, det skulle vara så kul att komma ner och titta och se hur det går för Sigges döttrar. Får se om jag kan få till det.

alltidsiames
0

#21 Har ni tillsatt rektorstjänsten än?Oskyldig

[nollottan]
0

#24 var det menat till mig? jag förstår inte riktigt…..Obestämd

#23 oj vad kul om du hade kommit till Malmö! så långt är det ju inte :-)

alltidsiames
0

#25 Jobbar inte du på Flyinge? Tror att jag sökt rektorstjänst där eller var det på Bollerup eller båda hahaha.

alltidsiames
0

#25 Jobbar inte du på Flyinge? Tror att jag sökt rektorstjänst där eller var det på Bollerup eller båda hahaha.

alltidsiames
0

alltidsiames
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är lilla Lotta (S*Feng's I Caught Fire (In Your Eyes) SIA h

som kommer.

[nollottan]
0

#28 har jobbat och gått i skola både på Bollerup och Flyinge. Just nu bor jag precis utanför Flyinge och alla mina vänner jobbar ju där, men själv så jobbar jag inte där just nu. Har problem med axlarna så det blev för tungt. Visste inte att de sökte rektor Flört