Siames iFokus

Siames

Etiketthobby
Läst 5756 ggr
cosbykatten
0

Visa upp era burskynken!

Jag sitter just nu och syr ett burskynke till Pixlas utställningsdebut, och det vore jättekul att se er andras burskynken och få lite inspiration!

Köpta som hemmasydda, med eller utan katt i buren - lägg gärna upp bilder på era burskynken! Glad

DjupbackensJessica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en halv taskig bild med våran hane när han blev Bis Skrattande

Vi har fler delar så man kan fixa till en dubbel bur och taket är vikt dubbelt så det också passar till dubbelbur.

Har en bild med hans bror på Km:et, det är bara ett annat tyg fast med samma modell. Vi har också ett nytt med vinröd färg och samma modell, har tyvärr ingen bild då vi knappt tog några bilder på den senaste utställningen.

cosbykatten
0

#1 > Åh, snyggt med så starka färger! Glad

DjupbackensJessica
0

Glömde skriva att de var hemmasydda, men det syns väl Flört

[nollottan]
0

jag älskar färgen lila….syns det?? Skrattande Mina är beställda från Janitas design i Helsingborg. Jag har 1 dubbelskynke och 2 enkla då jag har 4 utställningskatter. På bilden är det en dubbel och ett enkel.

cosbykatten
0

#4 > Haha, det syns verkligen! Vad snyggt det var med en "kjol" under buren också! Kan tänka mig att katterna trivs i de där burarna :)

jillan
0

Här kommer mitt.
Stor rosett som skymmer lite, men man kan nog se lite iallafall

SacredSouls
0

Her kommer mitt. Litt veeel lange buer så de må jeg fikse på.Men man ser jo tanken bak det iallefall Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Beige
0

#6 Ser att vi har shoppat från samma ställe ;)

Jag tycker att det är jättekul med burskynken och om jag kunde sy själv så hade jag haft massor, nu har jag bara flera ;)

Här är mitt dubbelskynke i favoritfärgen beige,

Lejdet
0

här är mitt, sytt av Irene

AlexH
0

Jag har faktiskt för första gången gått ifrån burskynken och inhandlat en egen "pop-up" dubbelbur. den går att ha som en stor bur eller med mellanvägg och då som två burar.. rymlig, väger lite och framförallt, bara mina katter kommer vara i buren.. så det känns faktiskt bra.. och så fälls den ihop lätt som en plätt och blir ett platt paket.. det enda jag behöver ha med är puff och sandlåda utöver denna och de får plats i väskan till buren.

Buren är lila, fast den ser blå ut på bilden.. lite dålig kvalitet då jag tagit fotot med mobilen.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

amandahurtigh
0

Detta är burskynket som jag och min syster använder då vi ställer ut våra ragdolls. Från samma som #4, som man ser, haha. Väldigt dålig bild dock.

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se