Lille Castor ledig!
Castor min choklad OSH variant-kille från stjärnkullen var tingad av en tjej som köpte kattunge av mig från förra kullen, men då jag inte har hört ett ljud ifrån henne på 3-4 v nu och inte fått handpenning så letar jag nu efter ny köpare.
Han är en mycket speciell liten herre som mer liknar en klättermus än en oriental, men han är fruktansvärt söt och charmig! Tyvärr är han lite skelögd har det visat sig på senare tid, så jag säljer honom för ett reducerat pris a 4000 kr.
Någon som vill ha en liten klättermuskille med glimten i ögat till sällskap?
Självklart vaccinerad, chippad, besiktigad, doldafelförsäkrad,registrerad och avmaskad.
Han är 10 v gammal nu.

Ojoj, så söt! 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

# ja han är så fruktansvärt pussvänlig så man kan inte låta bli honom!

/Elisa
Åh han är ju så himla fin och söt!

Lille "Klas Klättermus"
han är hur söt som helst! Lycka till med att hitta rätt hem till honom.
Han sjunger ju i sin visa: "Jag går till mina vänner, dom säger inte nej". Ingen kan väl säga nej till den sötnosen!
Han är hur söt som helst! Det riktigt kniper till i hjärteroten! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Ser ut som en liten gossegris.
men en nallebjörn!!!!!
Jättesöt, och vindögda kan mycket väl växa ifrån det. Precis som på människor.
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

#12 ja eller inte, haha
Jag bara MÅSTE visa en bild på Martin från min förra kull som jag sålde som sällskapskatt till en barnfamilj. Han var skelögd redan som liten, förvisso mycket värre än lille Castor, men kolla här!
Dock ÄLSKAR familjen honom och han är världens goaste katt, men man undrar ju om han ser dubbelt?
Men det är tur att man kan hitta bra hem till alla sina småttingar ändå :-)
Lejdet > Men… herregud!! Man undrar verkligen om han ser något… Är Castor och Martin släkt? Tänkte om det var samma linje som gav skelögdheten?
#14 Ja de är släkt.
Skelögdhet finns nog på de flesta linjer, i mer eller mindre utsträckning.

#13 han är bedårande söt!
Kanske lyckades de fånga honom på bild i ett ögonblick då han skelade mer än normalt just här? Det kan ju växa bort, på en av de tre jag haft (CRX) som skelat vid flytt har det rättat till sig, ingen av dem har dock skelat värre med tiden.
#15 > Jo, det är klart att skelögdhet finns, men jag har nog inte sett någon som var SÅ skelögd tidigare :D Jättesöt såklart, trots sitt… ja… synfel ;)

Lille Catstor är ju jättesöt. Du hittar säkert ett bra hem till honom. jag tycker inte att han såg så skelögd ut kan kanske rätta till sig

#14 ja de är helsyskon, men jag tar ju Juno ur avel nu för hon och Casper har gett för mycket konstigheter ihop. Det verkar antingen bli jättefina ungar (Aston, Acrux och Vega) som verkligen är snygga eller så blir det skelögda och skelettfel? Skumt… men jag vågar inte para dom nåt mer. Dock verkar alla OLH-erna ha ärvt sin pappas fantastiska temperament medan Balineserna har blivit vackra som mor sin men lite mer reserverade.
Castor var inte skelögd innan, kolla första bilden utan det har kommit de senaste två veckorna. Martin däremot har tittat i november sedan han föddes ;-)

Åhh, jag måste intala mig själv " jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt, JAG SKA INTE!!!" Gaaah, jag är kär
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

upp, upp !

#13 Martin ser sånt som andra inte ser
Båda killarna är i alla fall jättesöta

#25 haha ja, han borde kunna "blicka inåt" i sin själ om inte annat :-)

NU ÄR LILLE CASTOR TINGAD! Han kommer att bli innerstadskatt i sthlms city på vintrarna och skärgårdskatt på somrarna :-) Han får en 13-årig kattkompis som heter Olle :-)