Kattungegerilla & första måltiden.
Det verkar som om mina små gryn för första gången idag genomförde en attack mot sin kära mamma som de, en och en, har tränat på flera veckor nu. På mindre än en minut hade alla lämnat bo-buren. Stackars förtvivlade Fancy, som tidigare bara har fått hämta dem en och en, sprang nu runt och jagade 5 små illbattingar som tycktes kravla för glatta livet.
I samband med sin lilla kupp så upptäckte de någonting helt fantastiskt, Mammas fat med kokt kyckling! och en del var till och med uppblandat med den där goda mjölkersättningen som mamma brukar dofta av!
Mamma Fancy var smått förtvivlad över hur hennes små gosetroll plötsligt förvandlades till monster som försvarade sitt första byte med morrande och ilskna blickar åt syskonen.
Och hon vet inte vad som väntar..
/Elvira
- S*Broddan´s - www.broddans.se

/Elisa

Vilka sötnosar <3
Hahaha, åååh…det där är ett magiskt ögonblick!
Åh, vilka sötnosar!

Verkligen! Både jag och sambon blev helt förstummade! :)

Ha.ha Underbart

Helt underbara och så fort de växer!
Så söta! 
Hahaha, underbart! 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

OH jag vill hem till de smo liven!! / Emelie

hahaha,,.. gud vad roligt.. och så söta de är

Sicka sötingar å stackars lilla mammsen vilken chock!

jag tror att hon har blivit lite orolig nu, dom har börjat röra sig väldigt mycket på bara någon dag. Idag har alla vart ute samtidigt 6-7 ggr, och första gången jag såg det var som sagt igår :s fancy protesterade nu vid läggdags med att bära in dem en och en i vår säng. Nu är bo buren inställd brevid sängen, så hoppas hon nöjer sig med att ha dem där :)

Nu kommer lite "4 veckors + 5 dagars"-bilder :)
Amor Fati har tröttnat på fotograferingen 
Certo Cito
Quantum Satis.
Fiat Lux
& Experto Crede. Vad tror ni om färgen förresten? brun eller chocklad tabby? Vi har inga nosar att jämföra med :) (Trots att vi har både en chocklad och en brun så har ingen av dem någon nosfärg:) )

#14 tycker e.c. ser chokladig ut :) men bilder kan ju luras förstås. Jämför med Owen och tycker de är lika.
Ååå, vad söta de är…..får nog sluta titta på alla kattungsbilder ha begäret blir bara större och större.
Fast jag får ju hem en liten chokladpudding i helgen, så det kanske stillas lite.
It's a cat's world… adjust! :)

Åh så fina det är!
Jag blir hjälplöst förälskad i Certo Cito <3 

Vilken charmig bild på Amor Fati, så söt tjej. Men favoriten är allt vackra Quantum

Tack för alla snälla kommentarer.
#18 om du blir vän med oss på facebook (Cattery broddans) så finns det en film på honom när han busar ordentligt. :) en riktig sötnos!

/Elisa
& Fiat Lux, då! Sicken goding!

Vilka sötnosar, Fiat Lux tycker jag ser underbar ut min favorit