Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 3130 ggr
SacredSouls
0

ang. Knekken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg så at det ble etterlyst bilder på lille Knekken. Jeg lagde en ny tråd istedet for han er desverre ikke mer Gråter

Vi har vært så triste og lei oss og jeg har rett og slett ikke orket å gå ut med det enda. Men siden det ble spurt så må jeg jo fortelle. Det viste seg at han hadde flatchest (vi la merke til at han slet sånn med pusten) spesiellt etter lek og spising. Selve flatchestet var egentlig ikke så alvorlig men sternumbenet pekte innover.Så han hadde alle odds mot seg helt fra starten av, lille mirakel gutten vår.Jo større han ble jo mer la vi merke til det.

Veterinæren mente at han aldri ville kunne vokse opp og i samråd med veterinæren lot vi han sovne inn nå forrige mandagGråter

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cosbykatten
0

Nej, vad tråkigt… stor kram till er!!

Lejdet
0

Neeeej… åhhh vad tråkigt Gråter vackraste lilla killen

Det har varit för mycket sånt här elände för många av oss nu på sistone.. man vill inte behöva avliva ungar/ungdjur..

Gud så tråkigt! Lider med er! Kram

MalinL
0

Så tråkigt! Gråter Lider med er.

Avions
0

Nej vad tråkigt. Kramar till erGråter

Missannas
0

Vad ledsamt, beklagar sorgen

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Attacks
0

Stor trøsteklem midt opp i alt det vonde Gråter Dere gjorde alt dere kunne for han og mere til. Men han fikk et rikt og godt liv,men altfor kort.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

carinbrack
0

Nej men åh vad sorgligt. Den lilla prinsen. Sov gott Knekken och stor tröstkram till familjen.

4barnsmor
0

Många styrke och tröstekramar från oss. Så sorgligt!   Gråter

shibbe
0

Fy vad tragiskt, beklagar sorgen. #2 känns tyvärr som du har rätt, många som har tråkigheter.

[lisme]
0

Så forferdelig for dere at det ble sånn med den skjønne gutten. Vi sender trøsteklemmer til dere alle sammen!

#2 Det har vært mye, så nå er det på tide at det positive overtar litt

kalindas
0

Då blev den lille ängeln en riktig liten ängel då. Gråter

/Elisa

Lejonhjarta
0

Men lilla söra Knekken….. Nu gråter jag. GråterHan som hade ett sånt underbart utseende. Som Kalinda skriver… Ängeln har kommit hem.

Rokkur
0

Gråter Nej så tråkigt! Beklagar verkligen:( Kramar!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

hecajon
0

Kramar

Nilla
0

Jag sitter också här och gråter. Ja, han var en liten ängel, Line. Bara till låns. Gråter

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

GunillaSverkersson
0

Beklagar så tråkit och sorgligtGråter

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Siameshona
0

Nä. fy va tråkigt!! En sån underbar liten kisse. Jag gråter oxå.

alltidsiames
0

Åh nej. Den vackra lille änglagossen.

SacredSouls
0

Tusen tusen takk alle sammen.

Ja han ble en liten engel Gråter Dette var nok det hardeste jeg har opplevd som oppdretter hittils. Jeg var så utrolig knyttet til han siden han var så spesiell.

carinbrack
0

# Det måste ha varit en mardröm, jag var helt upp över öronen kär i honom fast jag bara sett honom på bild och läst dina beskrivningar av honom och hade maken bara sagt ja hade jag åkt ända till Norge för en kattunge. Hur ska det då inte vara för dig som hade honom hos dig? Jag är så ledsen för din skull.

tuska
0

Det är så sorligt när man inte får behålla de ungarna som tar den där speciella platsen i hjärtat Gråter

Liljekatten
0

Åh, Line, vad förfärligt ledsam! Gråter Lille underbara ljuvliga Knekken. Han var verkligen en kattunge som fastnade i hjärtat på direkten. Så ledsen för er skull!

Tröstekramar från mig och Boyan!

Lillatassen
0

Vad sorgligt att höra, lille vackra Knekken <3 Ängeln har åkt hem till himlen. Gråter

marysiam
0

nej men åååhhh vad jobbigtGråter knekken var väldigt speciell och jag brukar titta på bilderna där han är en liten ängel, men den goa lille magenGråter Beklagar verkligen sorgen…

berthagenn
0

Gråter Herregud! Så sorgligt! Gråter Beklagar sorgen! Gråter

Sussi89
0

ÅÅnej :( det är sånt som inte ska hända dom små Gråter Kram på er

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

[nollottan]
0

Gråter GråterGråterGråter Förlåt Line nu känner jag mig superdum….. åh gråter gör jag så det står härliga till. Jag vet inte vad jag ska säga…

förlåt och STOR styrkekram till dig!

SacredSouls
0

#27 Nei uffamei. Det må du da ikke føle. Det er jo ikke slikt man kan gjette seg til. Jeg burde ha oppdatert,men så ble det litt slik at jeg gikk inn i fornektelse tror jeg.Orket ikke ta tak i det og orket ikke skrive om det.

Men Tusen takk alle sammen for så hyggelige ord. Noen er rett og slett så spesielle at de kun skal få være hos oss i kort tid og slik var det nok med Knekken Kyss

Spotless
0

Stackars er, vad orättvist livet är ibland! Vackra lille Knekken som skulle ha ett långt och fantastiskt liv framför sig och så blir det så här galet. Rynkar på näsan Han gjorde avtryck i mitt hjärta trots att jag bara sett honom på bild.

Avions
0

Ja den kattungen hade verkligen nånting speciellt. Tänk vad vissa sätter stora tassavtryck på en.Gråter

Helenaf76
0

Nej men Line! Gråter Så hemskt för er! Lilla ängeln, han var ju sååååå underbar.Gråter Sov gott lilla Knekken <3

Massor av styrkekramar till er!