Varning - pipleksak för katt :-)
Är det nån mer än jag som har köpt nån av de nya kattleksakerna i form av väldigt naturtrogna fåglar, möss etc. som piper med ett mkt. naturtroget ljud när katten rör vid den?
Jag varnar er för en sak bara!!! Låt inte den hamna i en vattenskål/duschen eller dylikt för då behöver ni tvångströja efter några timmar!
Min (katternas) älskade naturtrogna fågel hamnade liksom av en slump i golvbrunnen i badrummet (kan det vara en kattunge som tyckte att den behövde bada?) och fanskapet hakade upp sig och pep oavbrutet i 3 timmar!!!!
Jag slängde den i väggen, hoppade på den, försökte få ut batteriet, torkade den med en fön men den pep ihärdigt utan uppehåll!! Duracellkanin släng dig i väggen säger jag bara! 
Till slut virade jag in den i en handduk och begravde den högst upp på en hylla i tvättstugan och stängde dörren och där låg den och pep halva natten!
Nu är den torr igen och piper bara när de leker med den men när jag kollar i spegeln så har jag fått ett antal nya gråa hårstrån…
Tack för varningen, har funderat på att köpa en sådan liten pippi.
Men nu ska inte jag köpa en, har en katt som badar alla sina leksaker.
It's a cat's world… adjust! :)
JAG GARVAR IHJÄL MIG!!!!! HA HA HA
jag ser dig Anna-Lena framför mig……

Kul skrivet :-) det verkar vara bra kvalité eftersom den fortfarande fungerar efter din och katternas behandling!
Stackars dig hahahahaha
.
Och min första tanke är: Åh, vilken rolig leksak! Vart har du köpt den?! 

ja det är sannerligen inget fel på kvaliteten!! hehe
Jag har köpt en mus på Granngården och fågeln på Bromma zoo, samma tillverkare, musen är numera ett minne blott, söndertuggad av Iris, hittade bara "inälvorna i form av batteri" en morgon.
Pippifågeln får numera sova på en hylla när jag inte har koll på den ;-)
Lejdet > Ska kolla om jag hittar den på granngården då :)

Hehe, en sånn hadde jeg også en gang,men en mus,og den hang seg opp,så jeg kastet den til slutt ut på grasset hos min bestemor. Da jeg våknet lå den å pep fremdeles 

Min bestemor lo og lo,og jeg forbannet hele musen. 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

# 9 hahaha, det var ännu roligare på norsk dessutom ;-)

/Elisa

Ni kan verkligen få en att må bra en tidig morgon!
Jag köpte en sån leksak och Molly blev jätterädd och gömde sig när den pep, tokfian
Vilken tur att den inte hamnade i vattnet då

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Haha. jeg så på zoo butikken at de hadde en sånn kylling som pep og tenkte at den hadde vært morsom for kattene. Men etter din opplevelse så må jeg si at jeg er glad jeg kjøpte en fjærpinne istedet den dagen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
hahahahahaha.. jag dööööörrrr av skratt;)) tack för tipset;))

kul när man kan roa nån genom berättelser från verkliga livet!