Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 2981 ggr
Attacks
0

Fremtidig "latino-lover":-)

Nilla, nå blir du glad Skrattande

Lille-gullet mitt, Please Please Me,som forøvrig lever opp til sitt navn,lille masekoppen han er Kyss….. han skal jo flytte etterhvert til Argentina. Og jeg fikk 2 flotte muligheter,siden det ble bestemt ganske tidlig hvor han skulle hen.

Så denne kjekke karen får sitte inne i cabinen hele reisen med en veldig søt jente som bor i Argentina.Hun feirerer bare litt her i Skandinavia og besøker familie.Glad

Sende alene er alltid helt siste utvei,og da sender jeg ikke avsted en pytteliten kattunge heller. Men tenk man skulle finne noen som skulle samme vei,litt flaks må man jo ha Skrattande

p3.jpg

p2.jpg

"Jeg skal bo i permanent sol og varme blablabla" Kyss

p1.jpg

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

berthagenn
0

KyssKyssKyssKyss

Jisses, vilket GODING! Kyss

Nilla
0

Han är underbar! Jaa, han har en väldig tur. Nu sover jag gott! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

alltidsiames
0

Åh, han är så snyyyygg!Kyss Den där tjejen kommer inte att vilja lämna honom ifrån sig.

Siameshona
0

Men hoppsan va söt man kan vara & så långt bort han ska flytta!!!

ramithi
0

Å så fin han er Veena.  Så fine øyne han har. Så heldig han er som får sitte i cabinen hele den lange veien til sitt nye hjem.

cosbykatten
0

Sicken söt liten grabb!!

[nollottan]
0

Vad glad jag blir för din och kattens skull stt det kunde lösas så, när han ska flyga så långt. Verkligen superfin!!!Kyss Han kommer sätta Norge på kartan i Argentina! :-)

GunillaSverkersson
0

Jätte fin killeKyss

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

SacredSouls
0

Så heldig at han fikk være med inn i flyet.

Han er suuuper fin Kyss Fullstendig min smak.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

MalinL
0

Han är väldigt fin! Kyss

[lisme]
0

Kyss

Mockfjardingen
0

Han är en fin gosse som du kan känna dig stolt över att skicka hela vägen dit!

oscarsine
0

Pene gutten:-))) Du er sikker på at han kommer seg helt til Argentina??? Kanskje han blir med meg hjem istedenforTungan ute

MijmuPix
0

Han är sååå fin Veena! Kyss Bon voyage du stilige, stilige lille gutt!

Sozzia
0

Oooooo så snygg! Kyss

Zeona
0

Åh så tjusig!! Kyss

alltidsiames
0

Jag måste säga det igen. Han är Såååååååå Snyyyyygg!Kyss

Bunn
0

Vilken bedårande skönhet!!

Attacks
0

Tusen takk alle sammen Skrattande

Han er en skjønn liten rampeunge,og det blir delte følelser når han reiser. Men ikke minst blir der stille og fredelig :-))

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/