Min älskling flyttar i morgon :-(

Hoppas allt går bra nu :-)

ja det hoppas jag verkligen
Han är en snygging!
#2 og #3 hvorfor skulle det ikke gå bra?
#1 Tviler sterkt på at han kommer til å savne de andre kattene særlig lenge, han vil jo få masse oppmerksomhet og kos dit han kommer 
#5 det var bara ett uttryck för att Anna-Lena är "hönsmamma" 
klart att det går bra det är iallafall jag helt övertygad om 

Exakt! Jag är en hönsmamma! Erkänner utan omsvep!

"Min älskling flyttar…"
-får man fråga vad din sambo/man/kärlek om du har nån säger om att bli utkonkurrerad av en katt?

#9 haha jag har ingen, så det finns ingen konkurrens ;-)
#10 > Haha, jamen dåså!
Ingen skada skedd!! 
Jeg er også hønemor men hadde jeg ikke vært sikker på at kattene som flytter får et godt liv i sitt nye hjem, ville jeg aldri ha sendt dem fra meg 

# 12 jag är säker på att han får det jättebra hos folk som haft katt i över 50 år varav fyra siameser så borde de veta vad de ger sig in på. Men det jag är orolig för är att han kommer att sakna kattsällskap för han har ju växt upp i en storfamilj ;-) Men å andra sidan får han sin välförtjänta uppmärksamhet på ett helt annat sätt än nu. Hur man än gör så är det svårt att hinna med att ge alla katterna lika mycket lek och kärlek.
Han kommer sikkert til å stortrives med sin nye familie Lejdet.
og når du får de første rapporter om at han har det kjempebra så er all engstelse borte med en gang og ertstattet med glede 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det kommer säkert gå bra! :-)
Du kanske kan låna honom för utställning? Eller bor de lång bort?
/Elisa

# 15 De bor i Uppsala så det är inte så hemskt långt.

Kan förstå att d känns jobbigt, d gör det med alla mina älsklingar som flyttat, du har ju haft honom så mkt längre än man brukar när man säljer kattungar. Kram!

SNYFT nu har han åkt
jag hoppas verkligen att han finner sig tillrätta som ensamkatt, erbjöd dem en kompis om han verkar sakna kattsällskap. De verkar trots sin ålder(80+) väldigt måna om att han ska få det bra i alla fall.
Her har jeg det på samme måten som deg. Vi solgte en katt til alene katt og det er Quintana og hun trives veldig godt alene. Hun var nesten 7 mnd da hun flyttet. Vi hadde henne her i over en mnd og da såg vi at hun trives ikke sammen med andre katter. Hun trives best sammen med sin mamma når hun var her. Så Lejdet dette kommer til å gå så fint.
Det kommer ju bli lyx för honom att bo med pensionärer ju! 

# 20 ja jag är övertygad om att han kommer att bli läskigt bortskämd ;-) De ringde innan och berättade att han satt under sängen men hade varit framme och ätit och druckit i alla fall så så illa kan det ju inte vara.. men gud vad tomt det känns!
Helskumt att man känner av att en katt saknas trots att de är en hel drös! Varje katt har sin egen plats i ens sinne, man saknar ljudet av honom.
#21 Om en katt inte saknas när den flyttar så har man för många katter eller för litet hjärta :)

#22 Det var en bra filosofi…
Då här inte överfull här hemma. 

# 22 Vackert sagt!
Det verkar gå bra för Aston, de ringde igår och han har börjat bli allt mer social med dem. Klart att det är en stor omställning för honom, inga katter, nya lukter, ingen mamma Juno och så nyss ha blivit av med kulorna! Går fortfarande här och tittar efter honom…