Utställning i Umeå
Vi er et helt gjenge fra Hålogalandkatten, som skal dra til Bjørkstadkattens utstilling 24-25.mars.
Vi har chartrat en buss og skal bare kose oss på turen. Vi var oxå i Umeå i fjol. En veldig trivelig utstilling med massor av glada mennesker. Vi gleder oss. Jag hoppas på å treffa många utstillere med Siam og/eller Orientalere.
Finns det många her på Siames iFokus, som ska til Ume ?
Raymond
(N) RarozSia's Siames & Oriental Shorthair
Tyvärr för långt bort för mig. Önskar er lycka till i Ume!
Og mamma Hopy, her hjemme er spent på hvordan det går med sine barnebarn…

Jag bor tyvärr alldeles för långt borta för att åka på denna utställning. :(

Jag kommer dit och kikar såklart men har inga katter med mig! Välkommna hit till umeå! 
Skal bli triveligt å komme til Umeå, hoppas på å treffe många trivelige mennesker og katter 

Vi tänkte ha knytisfika på söndagen, innan panelen.
Väl mött där!
mvh ethel

Hur har det gått för er idag - är nyfiken 

Hej!
Med reservation för felstavningar:
BIS-U S*Hi Tor´s Pure Pleasure to Phoenix, SIA n
BIS-J S*Ji Jumas Haparanda Freddie, OLH d 24
BIS-Hane Okonor Kobold, SIA n21
BIS-Hona N*Liberho´s Porthia, SIA b21
BIS-K hona S*Lyckey Loves Malibou, SIA n
BIS-K hane N*Snurribart Beroussi, SIA d
Grattis också till S*Tammes Wounderboy of Scandinavia JW som blev "Bäst I Norr 2006". Ägaren vinner en fri anmälan till varje deltagande klubb + ett vandringspris - ägaren är Hans Söderqvist.

Tusen tack tellasmar och stort grattis till alla vinnare med hussar och mattar 
Jag var där med min Nemesis (OSH n) och vi blev NOM men utslagna i panelen av Jijumas Freddie, som är kusin-vitamin med min grabb 

Grattis till er också hakkapelitta :)
En trevlig utställningshelg med många trevliga människor och många vackra katter inte bara i kat IV. Många tack vill jag framföra till Bjk som än en gång har ordnat en jättetrevlig utställning med mycket fika bröd, mackor och mat. Tack. Alla kat IV uppe i norr vi ses säkert under våren på någon kattutställning.
Rithwa

Min kompis Ida har tagit en del bilder från Björkstakatten (fler ska komma upp imorgon nån gång). Det är mest bilder på våra egna katter, men det är några andra också från Kategori 4 sidan i alla fall.
jag har också lite bilder från BJK, men det är än så länge bara på min egen kille www.cupcakes.se/utstallningsgalleri.html