S*Broddans Snake Charmer 6 månader
Idag fyller vår fina blåtickade orientalvariant kille 6 månader.
Han är en stor och tung kille, vid 5 månaders ålder så vägde han 3,2 kg. Men det är en liten kille i stor förpackning! Han ligger alltid i knät och gosar, och spinner så fort man tar i honom.
Mat är det bästa han vet! Även om han ligger och vilar i andra änden av huset så missar han aldrig en måltid!
Vår förhoppning är att kunna ha honom fertil, och att kunna låna ut honom till några trevliga långhårs honor. :) Han är en kille med fina längder och profil! Och än så länge en fin mörkgrön färg på ögonen.
Men framförallt är han vår lilla gullegris. Han är överallt och ingenstans. Och när han jamar låter han som ett litet gnälligt barn! Precis så som dom ska vara! 
/Elvira
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Vilken cool färg! 
Så fin han er! Og for en flott hale!
Han är så snygg! 
En mycket stilig ung man med lååång svans och fin profil 
Grattis på 6-månaders dagen :)

Hoppas ni kan hålla honom fertil tills framåt hösten för då kanske jag kommer och ber om en parning ;-)
Jättestilig kille du har där! Fina längder och riktigt najs profil. Och cool färg! Me like!
Verkligen en stilig kille! Härligt lång och slank. Jättefin! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ohh for en lekker kar!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

/Elisa

Finns bara 1 fel…. att han ska ha långhårshonor. Jag har korthårshonor.
Dette er en katt etter min smak 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Det är inte förbjudet att använda varianter på kotrhår inom FHK. 
Var det inte förr i alla fall.
/Elisa
Han är väldigt fin! 
Fick ju höra ett rykte att man ska få börja para kort, långhåriga och varianter valfritt… någon som vet något om detta? och när blir det i såfall?

14 # Jag hörde att det blir efter nästa nyår

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Fin grabb! 
#15 undrar hur det blir då… jag är lite skeptisk faktiskt… men det är väl bara hälsosamt att vara till något nytt?

sötnos då
#14 Det håper jeg bare er et rykte!

#14 det hoppas jag med att det bara är ett rykte… !!
Men det är en vacker kille och hade jag haft långhårshonor hade jag gärna lånat honom. Han har ett väldigt fint uttryck och härlig profil!