Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 2509 ggr
ChanelBM
0

Emil 8 månader (Heartwarmers Raspberry Swirl)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Matte går runt o oroar sig för att Emil bråkar så med Chanel. När hon sedan kommer hem oannonserat o tidigt, vad ser hon då?

ChanelBM
0

Snacka om attityd….

ChanelBM
0

Åsså lite gos med husets hittekatt, nej Felicia är inte fet, hon har bara kvinnliga former….  Flört

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Så fina kissarna är. Och Emil är underbar!! <3 <3 Klart att matte inte ska oroa sig. Flört

Siameshona
0

Fina kompisar. Och riktig Kattityd

cosbykatten
0

"Kvinnliga former", haha - jag undrar om det är det min Cosby har? Skrattande Fast han är en väldigt manlig kvinna isåfall… Flört

[nollottan]
0

Emil ska nog bara testa matte och Chanels tålamod Flört

Supinesophie
0

Min huskattshona har också kvinnliga former ;)

ChanelBM
0

Felicia är satt på diet, men vad gör det när hon snor åt sig det som Emil o Chanel inte hinner äta…

Helena - Emil blir bara mysigare o charmigare för var dag. Älskad av alla han möter. Men jisses vilken bråkig o stökig tonåring han är!….

Helenaf76
0

#9 Då är han lik sin mor när hon var tonåring. ;-) Men det är bara att härda ut sen blir de hur goa som helst.

[nollottan]
0

min Catla (Emils kullsyster) är världens snällaste! det enda hon någonsin har gjort var att bita sönder handsfree sladden till min mobil, annars är hon ängeln själv :-) Hon säger till mig klockan 22:00 varje dag för då är det dags att gå och sova i sängen tycker hon…

GunillaSverkersson
0

Fina härliga kattkompisarGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad