Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 2355 ggr
marysiam
0

på gång att bli könsmogen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lille goding Dante blir 6 månader i början av februari och nu har min Avelshona börjat gå efter honom och muckar gräl med jämna mellan rum;) vad tror ni? är han på g att bli könsmogen?? Dessa gräl uppstår endast efter hon luktat honom i rumpan kan jag också tillägga! Hon går på P-piller….Och mellan grälen är de världens kompisar.. ligger och sover tillsammans mm:)

kalindas
0

Visst kan han redan vara på G att bli könsmogen och att hon känner sig lite hotad.

/Elisa

marysiam
0

ja jag funderade lite på om det kan vara så…

marysiam
0

När brukar killarna bli könsmogna ungefär?

alltidsiames
0

Jag fick kastrera min vid 5 mån ålder då han ville bestiga kvinnfolket i huset.

[nollottan]
0

6 månader är väl inte helt ovanligt att de kommer igång. Honkatter på P-piller kan ju ha lite mer humörsvängningar. Då min hane blev äldre och större började han alltmer att "mucka" med sin kastrerade mor. Så där blev det en rangförändring skulle jag tro. Just nu är det lugnt hemma hos mig, men min honkatt blev 8 månader idag så snart börjar väl hon oxå " klättra" på rangstegen så då blir det säkert lite oroligheter ett tag igen. Så kommer det ju att hålla på har jag förstått…..

marysiam
0

ok;)) tack.. då blir det snart till vet och kolla upp honom, så att jag så småningom kan "låna ut " honom till snygga tjejer;)))

[Melanie75]
0

jag fick kastrera min lilla morris vid 5 månader…så det är nog möjligt

Attacks
0

Tidligste parringsklare hannkatt hos meg var 6 mnd :-)

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[Drama]
0

Har en hane som är 7 månader och VET precis hur det skall gå till när tjejerna löper då han parar för fullt redan, så var uppmärksam på den lille gossen om du inte vill ha en oplanerade kullSkrattande