Grannen på besök
I gårkväll kom min granne på besök. Och katterna blir jätteglada som vanligt, speciellt Björne (som kommer från Moas uppfödning)
Björne gillade verkligen Moas mössa. Funderade ett tag på om han tänkte ha ihjäl den :P
Tidigare den kvällen hade jag varit i en second hand affär och köpt bla. en docktröja som jag lite snabbt sydde om till Sammi.
Stackars Sammi blev så generad när vi skrattade åt henne. Så Moa kom på att dom andra katterna också skulle få ha på sig den….
Björnelina
Ser ut som om Moa stryper lilla Björnelina, men jag kan försäkra er om att hon inte gör :P
Och nu har Björnelina tröttnat!
Trots att Moa bråkar med katterna så älskar dom när hon kommer på besök. Björne vill ha så många kramar och hoppar upp på henns axlar hela tiden, och ska busa med henne. Tuggar på hennes kläder gör han också!
(Ursäkta att inlägget ser lite stökigt ut, men det är första gången jag gör ett sådant med bilder i) :P
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind

Urgulliga bilder! Björnelina är bedårande!

Oj, herregud Sussi vilka bilder du lägger ut på mig!
Men ja, dom är för söta dina katter, och vi vet båda två att Björne blir skitsur om jag inte bråkas med honom!
Fint min vita tröja under, ser ut som jag är lite blek
Men riiiiktigt så blek är jag inte!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker

/Elisa

Så stiliga de var i tröjan!
Jo du Moa. Lika exponerad som kissarna

Tjusiga!!