Öl-kullen 7 veckor
Här kommer en liten presentation av mina två små änglar.
Guinness
Guinness är en fräck liten snubbe med stor personlighet. Han har kolsvart heltäckande färg på kroppen och hans ögon har redan börjat att skifta i grönt. Han äter jätte bra och sköter toa besöken perfekt. Guinness busar och leker som bara den. Kaxig är han också hoppar på det vuxna katterna och brottas för fullt. Kort och gott en stor katt i en liten förpackning.
Budweiser
Budweiser är en riktig liten kelgris och mamma Noblesse upp i dagen. När vi har besök drar han sig inte för att hoppa upp i knät och gosa. Han har jätte fin choklad färg på kroppen och hans ögon är nästen helt gröna. Budweiser har god aptit och är super duktig på toalådan. Han är även busig och tycker om att kivas med sin bror. Den mjukare av de två bröderna.

Åååh så fina de är, båda två!
Är hemskt sugen på choklad.. tycker de är såååå otroligt vackra! :)

/Elisa

Söta öl
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Guiness är min favvo;)

Så himla fina, både "pantern" å lilla "björnen"!

Dessa små goingarna är så himla underbara o mysiga!
Ølkull er hvert eneste kull føst her i huset, jeg bestemte meg nemlig for at hver eneste kattunge som skulle gå til utstilling og avl senere, skulle få øl-nanv. Det var tilbake i 97, før dataalderen satte inn for fullt, så lister var ikke så lette å finne. Men jeg fant mange navn etterhvert, og nå er det blitt sånn at alle FW'ene får navn på W - og her finnes en del navn å velge på, men det skal lyde i munnen også.
Jeg fant også fort ut at personligheten måtte stemme med kattens navn. SÅ min WW'02, SW'04, '00, EC/EP (N) Wikrita's Double Diamond DSM, levde så til fullt opp til navnet sitt - hun var e dobbel diamant i mine øyne.

underbara! jag har ju också en kull på 7 v.eller är de 8 nu? dom är som bäst nu ;-)