Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 3428 ggr
Liljekatten
0

Finns det hjärterum...

…så finns det stjärterum. Glad

Lillatassen
0

Haha härliga bilder Kyss

Rokkur
0

Haha, underbart! :D

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

barkens
0

Åh vilka polare som delar så! Gulligt! Skrattande

Helenaf76
0

Så mysigt de har det <3

MalinL
0

Vilka sötnosar! Kyss

Siameshona
0

Boyan ser ut som en riktig fröken fräken & sigge lite malligSkrattande

vilket mys!!!

[nollottan]
0

gullepluttarna :-)

kalindas
0

Kyss

/Elisa

marieirene
0

Kyss så Gulliga Glad Perfekt bild att förklara för de som inte förstår att de är en ras som inte trivs som ensam katter. Skrattande

marysiam
0

Vilken go myshög!!!Kyss

alltidsiames
0

Haha och en bra bild när man vill förklara att man måste handla nya kattpuffar!

Zandrinos
0

Så mysigtKyss

Lejonhjarta
0

Sicket gott gäng dom e!! En riktig siamesormgrop!!

TigerHeartsCattery
0

Så koselig :)

Liljekatten
0

#9 Absolut! Glad 

Dessa katter älskar verkligen varann och skulle inte må alls bra av att vara utan varann. Har hur många bilder som helst där de sover ihop i en hög.

#11 Bra idé! Ska förstora den och ha i beredskap nästa gång mannen klagar när jag köper kattpuffar. Flört

Lejonhjarta
0

#15 Muta honom att ha får handla nytt bowlingklot så säger han säkert inget. Flört

Liljekatten
0

#16 Bra idé! Han får köpa ETT nytt klot och jag får köpa TIO nya puffar. Flört

Lejonhjarta
0

#17 Rätt tänkt!Skrattande

Sozzia
0

Rolig färgmix den i den där korgen! Flört

SunnaLiv
0

verkligen såååå fina  :D

Siameshona
0

Fast det är nog en onödig investering med tanke på högen ovanSkrattande

carinbrack
0

Den där korgen kan du skicka hem till mig med expressbudKyss,det var nåt av det gosigaste jag sett!

Lejonhjarta
0

#22 Antar att du vill att hon skickar med Innehållet å inte bara korgen? Fniss…Flört

Liljekatten
0

#19 Ja, det är faktiskt olika färg på dem allihop. Perfekt blandning!Glad

#22 Ledsen, men både korgen och innehållet stannar här, tack! Skrattande

#23 Skrattande

Lejonhjarta
0

E väl en av dom första gångerna i en KAT4-kull som du sluppit slita på nagellacket.Flört Superläckert gäng du har hemma nu!!!

Liljekatten
0

#25 Ja, det är faktiskt toppen att kunna se skillnad på dem från dag ett. Skrattande Men å andra sidan är det ändå lite spännande med siameskattungar när man börjar ana färgen på dem och gissa och ha fel och ändra sig och ha fel igen…. Det är en tjusning med det också. Flört

[nollottan]
0

Boyan är så himla fotogenisk och vacker på bild. Jag älskar hennes mörka färg och långa nos Kyss

Nilla
0

#27 Håller absolut med! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

#27 & 28 Haha, Boyan är faktiskt den minst fotogeniska katt jag har. Skrattande Jag kan ta 100 bilder på henne och bara 2 blir bra. Men hon är fantastiskt vacker på de 2 bilderna. Det är så frustrerande när man vet hur fin hon är och så får man inte till några bra bilder. Kan väl ha lite med hennes färg att göra också. Mörka katter är inte lätta att fota. Jag älskar också hennes långa långa näsa. Ja faktiskt allt är långt på henne. Till och med hennes tänder är långa, haha. De sticker ut så mycket att vi ofta kallar henne för Drak-ulla. Skrattande 

Älskade lilla Boysan! Kyss

SacredSouls
0

KyssKyss Så mange fine bilder Lotta.Ikke vanskelig å se at dette er en gjeng som trives sammen.De øverste bildene var så fine. Sigge ser ut som den stolte pappa,Kakan litt henslengt på toppen ,Obi -typisk kastrat gutt.Mens Boyan som en super stolt tante  Glad

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus