Nu är jag fast!!

Håller fullständigt med!
Jag har två och vill ha MINST två till ;)

Håller oxå med!
Har 2, men vill ha 1 till. men det RÄCKER med 2 egentligen…. eller?
Men, vilken snygging på bilden
!!!
Har fem och känner det är två för mycket. Hinner inte med dem så mycket som jag vill.
/Elisa
Vilken snygging!
Men vadå Normala familjer ?!
Jag har 5 ½ st och jag håller inte ens på med avel
…ett tag hade jag 7 st och enligt mina döttrar är vi normala.
It's a cat's world… adjust! :)
Vi har 3st hemma och en personlig gräns för mig går vid 4 eller max. 5.
Ja, det var en härlig liten en på bilden! Hoppas ju få lite åt det hållet, när min tjej nu tänker föda… Har 4 vuxna och det hinner jag med, de har alla sin tid på dagen när de är mest "mattiga" och en stor säng så att alla kan sova där som vill. En till skulle nog också gå in :)

Har 9 men vi e inte normala.

Jag är inte heller normal isåfall för jag tycker att det känns tomt nu när jag "bara" har 6 vuxna katter…
Dessutom tycker jag inte att det märks så mkt. att jag har 9 ungar heller? Förutom i plånboken då..
jag hålle rmed dig fullständigt;)))).. jag gick från 9 till 4….
.. inge roligt ju!!!
#3, 5, 7,- SE*Marysiams Destini a.k.a -"Märtha" heter tjejen på bilden och hon kommer från min kull. Och hon ska stanna i familjen;))
jag längtar tills det blir min tur attt få min första kull :-)
Urs :/ jag kommer ihåg när mina 5 kattungar och deras amma skulle flytta! det blev så tomt efter dom. Nu har jag ju bara….(räknar) 5 katter :/ Min kille tycker dock att det är för många ändå! Men jag skiter lite i vad han säger. Han bor ju inte hos mig ändå! :/
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Amman har det super bra! Hon är kompis med sina barn (var inte det innan flytten). Blir bortskämd av familjen och är extremt lycklig att hon får gå ut och jaga möss..
De har bäddat en fin säng speciellt till henne i mjölkrummet där hon ligger och njuter i värmen på dagen.
/Elisa
#14 Åh så bra! Jag kan tänka mig att hon älskar att hon får gå ut igen, och jaga möss 
Hon njuter nog mer av livet nu när hon är lycklig kastrat. Krama henne från mig och Moa om du är där och hälsar på
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Det ska jag göra. 
/Elisa
Min kompis har ett bra motto: är de små,- då får man ta två!!!!;)))
detta gäller dock inte katter i hennes ögon;) men jag måste hålla med;)) När det gäller kissar hahahahaha
Jag har 4 katter, e sugen på en 5:e….Men min personliga gräns är 4, då jag bor i en lägenhet - en stor 3:a själv. 
Jag har inte satt någon gräns än…går på känsla för vad jag orkar med;) katterna måste få sitt och inte bli försummade;)
Pessimisten här…
Det är lätt att skaffa många. Men tyvärr är risken mycket större att ni får sjuka katter.
Många katter = stress = sämre imunförsvar
Jag lärde mig den hårda vägen och vill inte att fler ska behöva lära sig på det viset.
Kommer jobba hårt här att stoppa kattungesuget, till jag har plats och ekonomi igen. Men visst kan det vara härligt med ett stort gäng, om de är sams.
/Elisa
…