Försäkringar Tips
Vi har tagit över uppfödarnas försäkringar på kattungarna vi köpt. detta har resulterat i att vi hade tre olika försäkringsbolag, med olika vilkor osv. Man är ju alltid rädd för karens, och risken är ju störr att det händer något med en kattunge som desutom byter hem. det jag vill tipsa om är att om man vill byta försäkringsbolag i en pågående period, säger bolaget att man inte får göra det utan måste vänta tills perioden är slut. Men om man vill säga upp under pågående period så kan man med en nödlögn göra det. man säger att man sålt katten och då går det bra att säga upp och få resterande pengar tillbaka. Jag har gjort det och vi har nu alla katterna 5 st i samma bolag på en uppfödar försäkring. Premien blir också mycket lägre.
Här gick det bra, eftersom katterna är under 4 år blev det ingen ny karens, men kolla noga.
Bild på min gerbil AloVeras Yogi som vann EM två år i rad 2005 i Holand och året efter i Belgien
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Här är hans son AloVeras Karl-Alfred som blev bästa Junior på Em i Belgien 2006. satt och kollade på gamla bilder i datorn, man blir lite nostalgisk.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Har en kollega som är TOSSIG i Gerbiler, och jag är TOSSIG i Siameser. 
Jättefina Gerbiler! 
Har haft ett gäng till och från. Katterna älskar att titta på dem.
Men sista gänget jag hade blev stressade av katterna och stampade hela tiden. Så jag gav bort dem.
Ecco, min ena gamla katt var tokig i gerbilerna och lyckades öppna burarna ett par ggr. Kom hem till gerbilfest. (För katterna).
Gerbiler var MUMS!
/Elisa