Slutbesiktigade o klara :)
Hej alla glada,
Nu är Solhavets 1a-kull slutbesiktigad & färdigvacc:ad, inte ett fel på nån av dem, och de fick massor av beröm! Så duktiga små!
Jackson Avery som ska till Åland har fått eu-pass och rabiesspruta.
Men.. Oops.. Det visar sig att Callie Torres visst har en liten, liten pung… Hur går det till då, hon är regg:ad fel nu? Förlåt, HAN är reggad fel nu.. och får väl byta namn då till Alex Karev? 
Fortfarande 5 som inte är tingade varav en vacker sys-flicka, spread the word vänner 

Har du någon hemsida man kan skicka till spekulanter? :)

Hemsideadressen du angivit på din profil.. när jag klickar på länken så står det att sidan inte går att hitta =/
Ser gärna bild på sys flickan
?
gå in på sverak, där finns ändringsblanketter, på färg, kön, namn, mm;))
Men oj! Vilken tur att det inte var Arizona som var "felkönad" :) Härligt att alla blev besiktade UA :)
Solhavets katteri hittar ni på http://www.solhavets.zmn.se/ !!

#1 http://www.solhavets.zmn.se
#2 ibland ligger den nere, de har fel på servern. Eller så har jag lagt in länken fel, märkt att i firefox läggs själva SIA ifokus-adressen till före länkadressen ibland.
#3 bild på Meredith (sys-tjejen):

#3 ifall du inte kommer in på sidan ovan kan du maila mig: sonnerhav@gmail.com så kan jag maila fler bilder etc.

Kul att allt går så bra för de stora och duktga sötnosarna. Pappa hälsar till sin första tjej och nu har fått kastrerings tid.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Haha vilken miss med Callie haha, Inte undra på att det var svårt att skilja på henne (honom) och Jackson förut ;) Hoppas Jackson också hade kulor?

Nu har första lillmissen flyttat, Jackson Avery som åkte hela vägen till Åland idag, ska bli spännande att höra om hur resan gått sen. Har lite separationsångest samtidigt som jag är jätteglad att han verkar få ett jättebra hem, delade känslor- men det är väl normalt.

Förstår att det både är sorgligt och roligt. Härligt att det verkar vara ett bra hem. När våra flyttade var jag lite speciellt fäst vid Elle hennes nya ägare blev lite trött på mina mail och sms tror jag , men har lovat att skicka bilder snart. och vi fick julhälsningar från alla.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad
Hur ser man att hon är SYS? Sitter själv och ska färgbestämma och är osäker på just tabbySYS.

#12 om det finns vita fläckar är det en sys. Mina vitfläckiga var ganska så solklara, men i början var det svårt att se förstås.. Titta på nos också, ofta får sys fläckig nos (inte helfärgad), samt fläckiga trampdynor. Men mina hade som sagt solklara vita fläckar, t ex i pannan.
Spännande, tack för tipset!
Förstår att det känns tungt att Jackson flyttat… men Arizona får du behålla en vecka till iallafall :) Fast jag ska erkänna att vi längtar rysligt mycket efter henne…
Är alla tingade nu?

#15 ja förstår att ni längtar :)
nej fortfarande 5 till salu, januari verkar vara en trög månad….

#14 min bruntabby sys kille i kullen har förresten helt rosa trampdynor och nos, så det kan du också kolla efter förstås..
De flersta sysar har fläckiga eller vita trampdynor. Liknar nästan de på en padda. Bicolour har nästan alltid vita fötter och ben.
Nosen är svår att se det på då den mycket väl kan vara enfärgad.
/Elisa
inte lätt alltså :-)