Siames iFokus

Siames

Etikettomplacering
Läst 3379 ggr
Asnees
2010-08-17 12:20
0

oriental omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej nu har vi flyttat ifrån vårt stora hus till radhus och trots att jag förnekat det hela tiden och min man har försökt få mig att förstå så har det inte gått upp för mig förrän vi flyttat att det inte funkar med fyra katter här.Jag har annons på blocket också och det är några som är intresserade men det är ju bra att kunna välja mellan några.

Jag har egentligen två orientaler mor och dotter som ska omplaceras.

S*KÄRLEKENS GOLDIE

Hon är 6 år vi har haft henne sedan hon var ett år väldigt tillgiven och kärleksfull pratar mycket går efter mig och pratar mycket och så är hon en hejare på att fånga flugor.Kan vara lite krävande.Hon är van vid äldre barn men springer och gömmer sig då det blir för mycket liv.Chippad ,vacc. reg. kastr. 

Sedan har vi hennes dotter på 4 år S*Asnees Arrabella Pimpinella som också är tillgiven men kan vara lite skygg mot främmande.Ligger bredvid huvudkudden har samma kanske något hesare whiskyröst som mamma.Arrabella ska på återbesök hos veterinären innan jag omplacerar henne.Dessa två damer har på senare tiden börjat bli alltmer osams så jag delar gärna på dem.

Min man säjer att det verkar som om du ska sälja dina barn och det känns nästan så.Så några krav har jag trots att jag försöker vara lite snäll.

*Möjlighet till att gå ut rastgård eller fritt.

*Ej vanlig/liten lägenhet

*Gärna matte/ husse som är lite äldre då menar jag 30+

*Inga småbarn

Asnees
2010-08-17 12:22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Bella också de är inte de äldra bästa.

Juliette-
2010-08-17 12:45
0

Lycka till att finna bra hem till dina vackra flickor

Asnees
2010-08-17 19:03
0

Tack så mycket.Jag försöker få lite mer info om en köpare som vill ha Goldie så jag får se hur det går.

Bunn
2011-01-13 06:16
0

Hur har det gått?

Har Ni hittat hem åt Eran katt/Era katter?

Nilla
2011-01-13 09:42
0

Hoppas att det har löst sig, att de fick flytta ihop. De skulle säkerligen ty sig till varandra i det nya hemmet, bara de två. Obestämd

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Asnees
2011-01-14 20:05
0

Hej vi har bara sålt Bella och hon har fått en ny kompis en siamespojke.De andra katterna har vi kvar Gladde har blivit lite snällare mot varandra eftersom Arrabella var lite dominant då hon kastrerades sist.

God fortsättning.

Nilla
2011-01-14 20:06
0

Det var skönt att höra! Bunn och jag har uppföljning! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Asnees
2011-01-14 20:17
0

Glad

Bunn
2011-01-14 23:08
0

Skönt att höra att allt gått väl och att katterna fått bra hem :)