PMS-Linjen
Need i say more…

Av en eller annen grunn syntes jeg dette var passende i dag :)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Klockrent 

hehe, jag ber om ursäkt å mina egna vägnar ikväll, ska uppföra mig nu!

Ganska kul, vem behöver titta på såpor på TV.
Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss www.broddans.se Glad

Den saknar ju de livsviktiga råden för att förhindra eller mindra ett anfall av PMS. Dvs SCAW - Serve Chocolate And Wine
Upprörande!!! 
#2 Haha ja men noen ganger trenger man jo bare å muntres opp litt så føles alt så mye bedre 

#6 Men hallå!!!! Läskas lagom, ja som sitter å e sugen å så slänger du upp en sån bild!! Kan ju få PMS för mindre…..

Var meningen å muntre dere opp littegrann.
Kanskje vi henger så mye her på siames i fokus at vi begynner å bli synkrone ved PMS 

Jag har PMS varje fredag!…
Haha,så morsomme 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Tänk vad tråkigt omvärlden skulle ha om vi inte hade PMS med jämna mellanrum…..
It's a cat's world… adjust! :)

#11 japp :-) hur går det förresten med han som tror att han bestämmer där hemma? ;-) har du lyckats övertyga honom att det behövs en chokladpudding i ert hem?
han var inte svår övertalad….han gilla choklad i alla former påstår han.
Jag var mest orolig över att han skulle vilja vara med och bestämma, men han valde ju Chili…….så nu är det min tur.
Ringer sedan om jag inte blir för sen hem, sitter mitt i ett bokslut just nu.
It's a cat's world… adjust! :)

Jag har passerat pms och blivit en klimakteriekärring. 

# 14 jag längtar också efter att få bli en klimakteriekossa ;-) Varför ska man behöva dras med den här skiten låååångt efter att man gjort sitt för att befolka världen?
Jag har pms varje månad och är övertygad om att jag är påväg in i en depression. Då säger min käraste väninna:
"-Men du…det är pms-dags igen!" "
" - Är det? Ja, det är det! Vilken tur! Jag trodde det var hispan nästa…"
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det var visst kanksje noen som ble lei seg av denne tråden. Jeg prøvde bare å muntre opp litt jeg og det var kun godt ment.Jeg mente ingenting ille med den.
Beklager så mye til de som fant den støtende. Jeg logget inn her i går kveld og så at det var en del tull og litt småkrangel. Lejdet skrev i en bisetning at hun sikkert led av pms og derfor syntes jeg denne var litt morsom. Som sagt jeg mente ingenting vondt.
Klem og beklager så mye til alle de som fant den støtende.

Va, vem tyckte den var stötande?? Det var ju jag som gnällde om min PMS och jag förstod precis att du bara skämtade för att försöka lätta upp situationen lite och skoja till det
Nu tycker jag att vi alla gräver ner stridsyxorna och tar fram humorn igen!
Nei jeg bare fikk med meg noen hentydninger til det og ville bare beklage.
Usj.. noen ganger så går ting litt feil selvom hensikten er god 
Säger bara en sak. Hysterektomi.

#20 Å d betyder Pia??

#21 att man drar ut livmodern genom slidan…
#21 Man tar bort livmodern.

#23 så kanske man ska førklara det ;) jag var lite grov i mitt uttryck.

Sak samma fast ja gillar ju Malins förklaring bäst.

Vad är detta
har aldrig haft PMS! så jag kan ej uttala mig
#22 Hahaha, vad brutalt. Jag blev snittad på magen.
Jeg har ikke PMS jeg heller pga her har jeg blitt snittet på magen og fjernet alt så slike ting slipper jeg.
Min man påstår att jag aldrig har PMS; det är HAN som är jättekonstig ungefär en gång per månad. 
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#29 Ja, jag har hört att även karlar kan känna av något liknande. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

#29 du menar førkylning då ? ;)

PMS bilden har jag mejlat till vänner o kollegor o gissa vad många glada skratt o tillrop jag fått! Från båda könen.
Den var en god gärning idag! Tack!!!
Jag tror på att han inte vågar säga direkt att det är något fel på mig när jag är lite pms-ig då och då. Smart. 
#30 haha, du menar - man's cold? Ja, det är riktigt speciellt! Då är det synd om honom och till och med katterna får lyssna på hur tungt det är:
"Snacka om att föda sju stora kattungar… hur svårt kan det vara?! Kolla på mig, det är synd om MIG! Jag har killförkylning!"
Jossan tittar på honom lite snett och högfärdigt.
"Ja, titta allt du vill. Jag kanske inte överlever natten…"
Ungefär så brukar det låta… 
P.S. Jag frågade min kära man om jag får skvallra på siames i fokus om honom. Han läste vad jag skrev och sade - "Ja, skoja om du vill, men det var på liv och död!!!"
Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Stackarna, vad e lite pMS emot en manscold….