Jag vill ha nytt hem!
Hur ska man kunna beskriva mig..
Bruno heter jag, jag är lite över 1 år, jag är kastrat, mycket kelig, lekfull och go. Jag vill nog helst ha kattkompisar det blir så ensamt annars, men bara oriental, siames eller seychellois, jag tycker inte om bondkatter, dem är läskiga och inte lika sociala till mig, när jag kommer nära så fräser de bara på mig.
När jag är lekfull, vilket jag större delen av dagen är (om jag inte sover, äter eller går på toa förstås) så tycker jag mycket om att sno alla sockor som finns tillgängliga. Annars tycker jag om att apportera, leka med fjädervippor och med möss.
Jag vill väldigt gärna ha en mycket varm och mysig plats att sova på. (helst på eller precis intill något element) Jag älskar att ligga tillsammans med alla andra kattkompisar, då ligger vi helst av allt på en mycket varm och mysig marmorskiva vid fönstret.
Får man någon god kycklingfile eller liknande så blir jag mycket glad. men torrisar är mycket gott också, då är det siamesfoder som gäller här hemma, mycket gott.
Kelig är jag för det mesta och vill helst hoppa upp i famnen. Det spelar ingen roll om människan står och lagar mat eller något annat, jag vill ändå hoppa upp och mysa i famnen eller vara i vägen på köksbänken går också bra. När människorna sitter i soffan och tittar på tv, vill jag gärna vara med och ligga bredvid eller i knäet, helst sist nämnda.
För att sammanfatta mig så är jag go och glad, kexchoklad! kelig, lekfull, charmig och social!
Om intresse finns hör av er till,
ninni.wester@hotmail.com eller
Fin kille! 
/Elisa

Ååh så vacker! :)
Igår kom Bruno till mig han kommer nu att bo med mig ,mina katter och hundar. Han har pratat mycket i natt och fått svar från Igor (Iza var nyficken men efter som klockan var mycket så ville hon sova mer än att vara social). Iza har sina rutiner och dem skall följas oavsett vad som sker. Underbar katt tack så mycket My & Ninni.
Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Vad kul att höra att fina Bruno har fått ett nytt bra hem!

Va mysigt. Fina Bruno

#3 Vad trevligt att du är nöjd Maria. Tackar så mycket för att han fick komma till ett bra hem. Det känns jätte bra. Lycka till nu, så hörs vi.
#3 Så koselig å høre. Gratulerer så masse med en vakker pusegutt 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#3 Verkligen härligt med ett sånt bra hem till honom
Underbart! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus