Broddans kull 1 v.
De små kattungarna har nu hunnit bli (nästan) 1 vecka gamla. De väger mellan 171-200gr. Nu i morse hade alla utom 1 börjat öppna båda ögonen. Bilderna blev inte de bästa, svårt med fokus när mamma katt vill vara med och spana! :)
- S*Broddan´s - www.broddans.se

Gud så bedårande söta!!
Supersöta! 
/Elisa
men snuttisar

Ja dom är så fruktansvärt söta! :) dom verkar ha fått mammas röst, oj va dom piper när hon går ut ur buren! :)

Så söta, så söta…
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Väldig fina ungar! vad tror du, är den första c 03 tabby och den nedersta solid?
Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.
Tycker den första ser väldigt spottad ut och inte tabby.
Om bebisen bara har det vita i ansiktet, så kan man nog inte kalla den 03, tyvärr. 
Hade varit kul och se hur mycket vitt bicolour bebisarna har, svårt att se på dessa bilder.
Oavsett mängde vitt är de jättesöta! 
/Elisa

#7 Jo vi är också tveksamma till om dem har tillräckligt med vitt, speciellt den spottade. de ska väl vara 25%? båda har vitt under hakan och mer eller mindre på magen. Den solida har mera vitt på benen än den spottade. Här kommer några bilder där man kanske ser bättre:

åhhhhhh så söta!
Den lila har nog tilltäckligt med vitt ser det ut som. Den spottade får växa till sig lite tror jag, för att man ska vara helt säker på hur mycket vitt den har.
/Elisa

Vilka gullefjun

Jättefina! (Som vanligt hos er!
)

Vilka små gryn! 
Vilka sötnosar! Gillar den första bebisen särskilt. 

Det gör vi också :) och vi tror att deteventuellt är en hona! Bara att hålla tummarna för vitteckningen:)

Grattis! Jättefina bebisar i olika färger och mönster, lycka till
Följ våra fyrbenta vänner på www.merlions.se

Suupersöta! 

Tack Tack :) www.broddans.se är uppdaterad med nya 11 dagars bilder :)

Ser ni vilka kön det är än?
#18 Jättesöta ungar!
Om den där blå visar sig vara en flicka och inte hittar nånstans att bo, så… kan jag nog klämma in henne här hemma

Tyvärr inga kön än så länge. Eller vi har väl våra misstankar (och en misstanke är bl.a. att det lilla blåbäret kan vara en liten tösabit) :) men vågar inte säga något säkert än :)

Nydelige!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#22 Jag är ju inne på en tjej till, men har inte riktigt bestämt mig när detta ska ske.