Vacker crememaskad myskille söker nytt hem
3-årige Caesar, född 2007, är en underbart go och social crememaskad siameskastrat som tyvärr söker nytt hem, pga att husse snart blir sambo och hon är allergisk. Caesar älskar att gosa, leka och mysa - vill vara med där det händer saker och där husse/matte är. Han är en glad positiv kattkille som gärna kan tänka sig att dela vardagen med en kattkompis, han har bott tillsammans med två huskatter och tyckte mycket om dem. (De har fått andra hem där de kan gå ut, Caesar är dock innekatt).
Caesar har SVERAK-stamtavla och hans föräldrar är S*SeeSoo Lucky Mojo och CH S*Yahtzee's Sweet Sensation.
Känner du att du skulle vilja dela din tillvaro med Caesar och erbjuda honom ett livslångt kärleksfullt hem, kontakta uppfödaren på email: yahtzeecats@gmail.com eller tel: 0735-39 66 99 för mer information. Du får gärna bo i Stockholmsområdet eller i närheten.

Vacker kille! 
Hoppas han finner ett nytt hem.
/Elisa
Nydelig gutt! Håper han får nytt hjem snart
Oj, nu tog hjärtat ett skutt! Jagskaintehaflerkatter! Jagskaintehaflerkatter! Han är precis en sån som jag drömmer om men jag SKA ju som sagt inte ha fler och tänk om huskatten blir utanför? Jag borde inte ens skriva det här, glöm det :-)

Ååååå, vad han va vacker!! Förstår vad du menar #4, han var mkt vacker men ska inte heller….
Så fin! Hoppas det rätta hemmet dyker upp. 

Vad fin han är! Hoppas han hittar rätt hem snart!

Tack, vad kul att ni också tycker att han är fin
Han är verkligen en supersnäll och mysig kattkille. Och #4, han har gått så bra ihop med sina kattkompisar, han skulle stortrivas… 
#8 Jag har nu en siames och en huskatt och jag vet att siamesen skulle älska att få en kompis mer på samma våglängd, men den älskade huskatten är redan nu lite undanskuffad av siamesen (vi jobbar ju hårt på att ge honom uppmärksamhet men siamesen tränger sig rent fysiskt emellan) och jag är rädd att om vi skaffade en siames till så skulle han helt hamna utanför. Förutom att jag skulle få problem med att övertala maken. Men SKULLE jag ha en till är det en precis en sån jag vill ha…
Kanske Siamesen hade blivit mindre krävande om han fick en kompis?
/Elisa
#9 Jag vågar inte lyssna på sånt där :-)

#9 Jag förstår, det kan bli precis som #12 säger, att huskatten 'avlastas' (en kompis som hade en 'gåpåig' siameskastrat som var på siameshonorna upplevde detta när en fjärde katt kom in i hushållet, en liten siamesgrabb som kastraten riktade in sin energi på - nu är det en harmonisk fyrklöver), men det är ju det att man ju aldrig vet säkert på förhand … Tusen tack för att du klistrade in bilderna!

Åh herre min så vacker katt!
Har nyligen skaffat mig två st, så jag ska inte ha fler… men måste dock erkänna att hjärtat klappar

Hjärtat klappar här med, han hade varit perfekt med Sully *suckar djupt*
du har fått mail! :)

Hur har det gått för vackra Caesar?
Har han fått något nytt hem?
#18 Bra att du "följer upp" omplaceringarna, Bunn! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
)